نخستین جشنواره تئاتر مونولوگ و سرود در جزیره هرمز به کار خود پایان داد



مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام سجاد (ع) گفت: جشنواره تئاتر مونولوگ و سرود ایثار در هرمز با حضور پنج گروه نمایشی و هشت گروه سرود برگزار شد.

به گزارش صبح ساحل، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد حکمیان»، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر مونولوگ و سرود ایثار در هرمز گفت: در این جشنواره که با حضور پنج گروه نمایشی و هشت گروه سرود برگزار شد، دربخش سرود گروه‌های نورالهدی پایگاه صدیقه کبری و حاج قاسم ازمسجد ابوالفضل رتبه‌های نخست را از آن خود کردند.
حکمیان افزود: در بخش هنری ایثار، نمایشنامه یک ربع، به نویسندگی اسماعیل اوج هرمزی به عنوان اثر برتر معرفی شد. او گفت: نمایشنامه قسمت به نویسندگی زهرا سلامتی رتبه دوم و نمایشنامه پرواز زیر آب به نویسندگی عبدارسول دریا پیما و او دو به نویسندگی نادر پیشدار رتبه‌های سوم این جشنواره را به خود اختصاص دادند.


مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در بخش بازیگری زن، زهرا سلامتی و محدثه زارعی به ترتیب اول و دوم شدند. حکمیان افزود: اسماعیل اوج هرمزی، نادر پیشدار و مصطفی شبتاری هم عناوین اول تا سوم بخش بازیگری مرد را کسب کردند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها