وزیر کشور وارد بندرعباس شد



وحیدی وزیر کشور که به منظور معارفه استاندار جدید استان هرمزگان به این استان سفر کرده است، پس از ورود به شهر بندرعباس مرکز این استان، عازم مسجد جامع بندرعباس شد تا ضمن زیارت مزار شهدای گمنام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، ادای احترام کند.
به گزارش صبح ساحل، احمد وحیدی وزیر کشور جهت شرکت در آئین تکریم استاندار سابق و معارفه استاندار جدید استان هرمزگان، سحرگاه امروز دوشنبه ۱۹ مهرماه ۱۴۰۰ از طریق فرودگاه بندرعباس وارد استان هرمزگان شد و پس از پایان مراسم استقبال و گفتگو با خبرنگاران در فرودگاه عازم مسجد جامع بندرعباس شد، تا مزار شهدای گمنام آرمیده در این شهر را زیارت کند.
وحیدی در مزار شهیدان گمنام بندرعباس، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم با آرمان های شهدای والامقام تجدید میثاق می کند.
وحیدی پس از این مراسم با حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و سپس با  حضور در آئین تکریم فریدون همتی استاندار سابق استان هرمزگان، مهدی دوستی استاندار جدید این استان را معرفی می کند.
       

ادای احترام وزیر کشور به مقام شهیدان 

   

وزیر کشور که برای حضور در آيين تکریم و معارفه استاندار هرمزگان به بندرعباس سفر کرده است، در گلزار شهدای گمنام در مسجد جامع بندرعباس، حضور یافت.
احمد وحیدی با همراهی «مهدی دوستی» استاندار جدید هرمزگان و «فریدون همتی» استاندار سابق هرمزگان، با نثار گل و قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
   
با
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها