لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور 

تیپ تکاوران بندرعباس در گروه اول قرار گرفت 



گروه بندی و مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، قرعه کشی مسابقات لیگ برتر امید باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور رضا عبدی مدیر مسابقات فوتبال پایه سازمان لیگ، بهنام محمودزاده  از مسئولان مسابقات فوتبال پایه و به صورت وبینار و غیر حضوری برگزار شد. بر اساس این قرعه کشی تیم تیپ تکاوران بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این رقابت ها در گروه اول با تیم های مس کرمان، فولاد خوزستان، نفت اهواز، پارس جنوبی ، نفت امیدیه، شاهین شهرداری بوشهر، ملی و حفاری ایران و  مس رفسنجان هم گروه شد. 
در گروه دوم هم تیم های تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان، کیان سام بابل، ملوان بندرانزلی، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران، ذوب آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد با هم رقابت می کنند. رضا عبدی ضمن توضیح در مورد نحوه برگزاری مسابقات برای نمایندگان باشگاه ها در این وبینار اظهار داشت: تیم های اول و دوم از هرگروه به مرحله بعد صعود کرده و به صورت ضربدری مسابقات را رفت و برگشت انجام می دهند و برنده دو دیدار به فینال مسابقات راه پیدا می کند. وی افزود: از هر گروه یک تیم از انتهای جدول به مسابقات لیگ دسته اول امید سقوط می کند. مدیر مسابقات تیم های پایه در مورد زمان آغاز مسابقات عنوان کرد: با توجه به مسابقات لیگ های برتر، دسته اول و دسته دوم و اردوهای تیم ملی امید زمان شروع مسابقات اواخر مهر یا ابتدای آبان ماه است. 
عبدی در مورد زمان نقل و انتقالات لیگ برتر امید عنوان کرد: باشگاه ها می توانند تا پایان روز پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ نسبت به ثبت و حذف و اضافه بازیکنان در سامانه اقدام نمایند.  بدیهی است بعد از زمان اعلام شده تیم ها با شرایط و قوانین نقل و انتقالاتی می توانند نسبت به جذب بازیکن در نیم فصل یا در طول فصل اقدام نمایند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها