مسابقات  نوجوانان و جوانان جودو دختران کشور

دختر هرمزگان نایب قهرمان شد 



مبینا کمایی نائب قهرمانی نوجوانان کشور  و مقام سوم جوانان را از آن خودش کرد.

 

به گزارش صبح ساحل،  در پایان مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان جودو  (دختران) ایران ، دختر  نوجوان شایسته هرمزگانی  بر سکوی دوم جودو‌ کشور قرار گرفت.  مبینا کمایی دختر هرمزگانی با کسب دو مدال نقره (نوجوانان) و  برنز  (جوانان) در مسابقات قهرمانی جودو نوجوانان و جوانان کشور که با حضور ۲۵۳ جودوکار از ۲۷ استان کشورمان در سالن تختی تهران برگزار شد با اقتدار نائب قهرمان نوجوانان و مقام سوم جوانان را از آن خود کرد.

 


دیدار روسای هیات جودو هرمزگان و اصفهان
نشست مشترک روسای هیات جودو  اصفهان و هرمزگان برگزار شد.
به گزارش صبح ساحل، عصارزادگان رئیس هیات جودو استان اصفهان با حضور خود در شهرستان بندرعباس با فاطمه نگهداری رئیس هیات جودو استان هرمزگان دیدار و گفت و گو کرد.
فاطمه نگهداری در این دیدار  گفت: استان هرمزگان یکی از استان هایی است که توانمندی بسیار بالایی در ورزش جودو دارد. وی با بیان این که این ورزش با استقبال خوب هرمزگانی ها همراه بوده اظهار کرد: به دنبال این هستیم تا با فراهم نمودن فضا های ورزشی استاندارد در نقاط مختلف استان دامنه فعالیت های این ورزش را  افزایش دهیم. رئیس هیات جودو اصفهان ضمن تبریک به رئیس جدید هیات جودو استان خواستار تعامل بیشتر دو هیات شد و‌ عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های طرفین رشد و  پیشرفت ورزشکاران جودو را به دنبال خواهد داشت.
عصار زادگان افزود: امید است تا با همکاری دو هیات بتوانیم جودو کاران حرفه ای به تیم ملی معرفی نماییم.
محسن رحیمی دبیر هیات جودو هرمزگان در این دیدار حضور داشت.

 
اعزام تیم جودو پسران استان هرمزگان
تیم جودو پسران استان هرمزگان به مسابقات قهرمان کشوری اعزام شد.
به گزارش صبح ساحل،  تیم جودو پسران نوجوان استان هرمزگان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور عازم تهران شدند‌. رئيس هیات جودو استان هرمزگان در حاشیه مراسم بدرقه جودو کاران نوجوان استان با اشاره به انگیزه و روحیه بالای ورزشکاران گفت: خوشبختانه پس از گذشت دو سال با فرو کش کردن اپیدمی کرونا این شرایط فراهم شد تا ورزشکاران بتوانند با حضوری قدرتمند پا به این مسابقات بگذارند. فاطمه نگهداری اظهار کرد: تیم استان هرمزگان متشکل از پنج نفر راهی این مسابقات شدند که می بایست در روزهای ۲۱ تا ۲۲ مهرماه به مدت دو روز به مصاف حریفان خود بروند.
اعضای این تیم را علی رضا نوری .محمد ملکی  امیر حسین شبتاری و هاتف باستانی تشکیل می دهند.

دختر هرمزگان نایب قهرمان شد

دختر هرمزگان نایب قهرمان شد

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها