سفر معاون اقتصادی وزیر کشور به دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان

بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های مصوب شورای توسعه سواحل مکران



دین پرست معاون وزیر کشور، جهت بررسی آخرین وضعیت اجرای پروژه های مصوب شورای توسعه سواحل مکران و بررسی و حل و فصل مشکلات واحدهای منتخب تولیدی، به دو استان هرمزگان و سیستان و بلوچستان سفر می کند.

 

به گزارش صبح ساحل و به نوشته پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور و دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، به منظور ارزیابی آخرین وضعیت اجرای پروژه های مصوب شورای توسعه سواحل مکران و بررسی و حل و فصل مشکلات واحدهای منتخب تولیدی، عصر امروز به استان هرمزگان و سپس به استان سیستان و بلوچستان سفر می کند.
معاون اقتصادی وزیر کشور در این سفر کاری قرار است در جلسه بررسی روند اجرای سند رفع مشکلات ساکنین و توسعه پایدار جزایر استراتژیک استان هرمزگان و همچنین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شرکت نماید.
بازدید از پروژه های شورای توسعه سواحل مکران در شهرستان های میناب، سیریک و جاسک در استان هرمزگان و شرکت در جلسه جمع بندی و ارزیابی روند اجرای پروژه های مصوب و بررسی مشکلات موجود در روند تحقق و اجرای پروژه های مذکور، از برنامه های روز اول سفر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور به استان هرمزگان می باشد.
دین پرست دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور، همچنین طی روزهای پنج شنبه و جمعه به شهرستان های زرآباد، کنارک، چابهار و دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان سفر و ضمن بازدید از پروژه های مصوب شورای توسعه سواحل مکران، نهایتا در جلسه جمع بندی و ارزیابی روند اجرای پروژه های مصوب شرکت می کند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها