از ابتدای امسال تاکنون؛

۴۷ نماد اعتماد الکترونیک در هرمزگان صادر شد



معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۷ نماد اعتماد الکترونیک برای متقاضیان کسب و کار اینترنتی در استان صادر شده است.

به گزارش صبح ساحل، «محمد عباسی»، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: نماد اعتماد الکترونیکی نشانه‌ ای است که از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران به عنوان تاییدیه به فروشگاه ‌های اینترنتی داده می ‌شود.

وی افزود: ۴۱۰ واحد صنفی در استان هرمزگان اقدام به ثبت نام و دریافت این نماد کرده که ۴۷ مورد در سال جاری ثبت شده است.

عباسی با ذکز این نکته که ۳۶ واحد صنفی موفق به دریافت پروانه کسب مجازی جهت فروش اینترنتی محصولات خود شده اند، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در سال جاری و استقبال شهروندان از خرید اینترنتی و آنلاین تعداد شرکت های متقاضی دریافت پروانه کسب و کار مجازی روبه افزایش است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان خاطرنشان کرد: واحدهای صنفی که علاقمند به فعالیت در فضای مجازی و خرید و فروش آنلاین هستند می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه enamad.ir جهت دریافت نماد اعتماد الکترونیکی و سپس در سامانه iranianasnaf.ir جهت ادامه فرایند و اخذ پروانه کسب و کار مجازی ثبت نام کنند.

منبع:مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها