معاون اقتصادی استانداری هرمزگان:

تعزیرات حکومتی با هرگونه عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب برخورد کند/ تأمین میوه شب عید مورد نیاز از هم اکنون در دستور کار قرار گیرد



معاون اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: تعزیرات حکومتی با هرگونه عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب به صورت قاطع برخورد کند.

به گزارش صبح ساحل، «ایرج حیدری»، معاون اقتصادی استانداری هرمزگان عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با اشاره به اهمیت تأمین میوه شب عید استان، عنوان کرد: تأمین میوه شب عید مورد نیاز استان از هم اکنون در دستور کار دستگاه‌های اجرایی ذیربط قرار گیرد. وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی با همکاری سازمان صمت استان با بهره گیری از تجربیات سال‌های گذشته در زمینه تأمین میوه شب عید استان با استفاده از پتانسیل بهش خصوصی اقدام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: تأمین و عرضه میوه شب عید در هرمزگان به گونه‌ای برنامه ریزی شود که نه مصرف کننده و نه واحدهای صنفی دچار ضرر نشوند. حیدری در همین خصوص، افزود: از ظرفیت بخش خصوصی و بازاریان در تأمین و عرضه میوه شب عید استان بهره گرفته شود. وی با تاکید بر تأمین میوه با کیفیت شب عید استان، اظهار داشت: دستگاه‌های متولی تأمین کننده میوه شب عید استان بر کیفیت میوه توجه ویژه ای داشته باشند تا در ایام شب عید میوه با کیفیت به دست مردم استان برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تأمین میوه شب عید استان به ویژه پرتقال با اولویت خرید از باغداران استان با قیمت مناسب و با بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد. حیدری با تاکید بر تأمین مرغ مورد نیاز استان، تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ذیربط نسبت به تأمین مستمر مرغ مورد نیاز استان اقدام کند. وی با تاکید رفع مشکلات واحدهای مرغداری، گفت: سازمان جهاد کشاورزی نسبت به تأمین نهاده مورد نیاز مرغداران برای جلوگیری از خلل در روند تولید اقدام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی با هرگونه عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب به صورت قاطع طبق مقررات برخورد کند. قیمت مرغ در بازار استان نباید از قیمت آن در استان‌های همجوار بالاتر باشد. از سامانه رصد پست در عرصه و توزیع مرغ برای نظارت بر این بازار به صورت مستمر بهره گرفته شود.

منبع: مهر

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها