با حضور عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال آغاز شد؛

اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۶ سال به میزبانی هرمزگان



با حضور میرشاد ماجدی ریئس کمیته جوانان و استعدادیابی و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ، غلامرضا جباری رئیس دپارتمان جوانان و استعدادیابی ، قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال هرمزگان،  اصغر معماری دبیر هیات و منصور رئیسی،  رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال هرمزگان،  اردوی استعدادیابی تیم ملی زیر ۱۶ سال منطقه شش کشور در بندرعباس آغاز شد.

    

به گزارش صبح ساحل، ریئس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال هرمزگان گفت: اردوی استعدادیابی تیم ملی فوتبال زیر ۱۶  سال منطقه شش کشور انتخابی تیم ملی با حضور ۶۰ بازیکن استان های هرمزگان،  بوشهر ، فارس و جزیره کیش تا فرداد در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس ادامه خواهد داشت.
منصور رئیسی گفت: این اردو زیرنظر هشت مربی استعدادیاب و کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در حال برگزاری است و در پایان نفرات منتخب به اردوی نهایی برای حضور در مرحله نهایی  زیر ۱۷ سال درآبان ماه جاری درتهران برگزار خواهد شد، راه پیدا خواهند کرد.
ریئس کمیته جوانان و استعدادیابی هیات فوتبال هرمزگان اضافه کرد: مرحله نخست اردوی استعدادیابی به صورت شهرستانی در استان‌ ها و سپس به صورت استانی برگزار و مرحله سوم به صورت منطقه‌ای در حال برگزاری است و در نهایت نفرات منتخب به اردوی تیم ملی در تهران انتخاب خواهند شد که  در این اردو بازیکنان از لحاظ ارتباط، سرعت، هوش و تکنیک تست و تمرین خواهند کرد.
وی افزود: امیدواریم در اردوی نهایی تیم ملی شاهد حضور نفراتی ازاستان‌هرمزگان باشیم که فوتبال این استان‌ ها نیز در کشور مطرح شود. ریئسی درخصوص میزبانی نیز گفت: هیات فوتبال هرمزگان تمام تلاش خود را برای این میزبانی انجام داده و مجموعه هیات فوتبال برای رضایت همه حاضرین تمام امکانات را درنظر گرفته است. رئیس کمیته جوانان  و استعدادیابی هیات فوتبال هرمزگان درخصوص نفرات حاضر از استان هرمزگان نیز گفت: از ۱۵ نفر دعوت شده از مرکز و شهرستان های حضور دارند که منتخبین اردوی استعدادیابی استانی در ماه گذشته هستند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها