آخرین وضعیت محدودیت تردد کرونایی و شبانه اعلام شد



 جانشین پلیس راهور ناجا از اعمال محدودیت‌های تردد کرونایی در شهرهای قرمز و نارنجی خبر داد.

    

به گزارش صبح ساحل، سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت تردد در جاده‌ها با توجه به وضعیت کرونایی حال حاضر اظهار داشت: طبق آخرین آمار منتشر شده، ۹ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۰۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۲۸ شهر در وضعیت زرد و ۱۰۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

وی افزود: طبق آخرین وضعیت رنگ‌های کرونایی کشور که وزارت بهداشت در قالب نرم افزار ماسک اعلام کرده است هم اکنون شهرستان‌های اشنویه، بوکان،پیرانشهر و سردشت در آذربایجان غربی، استهبان در فارس، سنندج در کردستان، پاوه، جوانرود و سرپل ذهاب در کرمانشاه در وضعیت قرمز هستند.

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان تردد «از» و «به» شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و متخلفان اعمال قانون خواهند شد.

 سردار حسینی گفت: خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود خودروهای غیر بومی به این دسته از شهرها جریمه یک میلیون تومانی شهر قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی شهر نارنجی را در پی خواهد داشت. 

وی در خصوص آخرین وضعیت اجرای محدودیت تردد شبانه اعلام کرد: ممنوعیت تردد شبانه در تمام شهرها با شرایط قرمز، نارنجی، آبی و زرد کرونایی به قوت خود باقی است و تردد از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح ممنوع بوده و متخلفان ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

سردار حسینی گفت: ماموران گشت پلیس راه و راهور ناجا و دوربین‌های هوشمند جاده‌ای تردد غیرمجاز رانندگان را ثبت، اعمال قانون و جریمه خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: افرادی که اصرار به تردد در جاده‌ها دارند باید از طریق فرمانداری‌ مجوز تردد دریافت کنند.

   

منبع:فارس

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها