استاندار هرمزگان در شورای استاندارد استان:

لزوم تسریع در فرآیند و زمان صدور مجوزها/ آموزش مداوم کارکنان در فعالیت‌های صنعتی و تولیدی ضروری است



استاندار هرمزگان در نشست شورای استاندارد استان هرمزگان و آیین تجليل از تولیدکنندگان برتر در رعایت استاندارد،  گفت: استاندارد مقوله بسیار مهمی است که اعتبار کالای ایرانی وابسته به آن است.
به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان در نشست شورای استاندارد استان هرمزگان و آیین تجليل از تولیدکنندگان برتر در رعایت استاندارد،گفت: استاندارد مقوله بسیار مهمی است که اعتبار کالای ایرانی وابسته به آن است و باید همواره مدنظر قرار گیرد.
وی ادامه داد: تسریع در فرآیند و  زمان صدور مجوزها مورد تأکید دولت است و باید رعایت شود و در همه پارامترها این تسریع در روند امور باید مورد توجه باشد.
استاندار هرمزگان همچنین خواستار توجه به آموزش ضمن خدمت کارکنان براساس علوم نوین شد و افزود :در فعالیت‌های صنعتی و تولیدی آموزش مداوم ضروری است و باتوجه به تغییرات سریع علم وصنعت ضرورت دارد، کارکنان در این زمینه به علوم جدید و زبان بین المللی مسلط شوند که با توجه به ورود فناوری نسل چهارم این ضرورت بیش از پیش احساس می شود.
در این نشست «محمد کمالی»، مدیر کل استاندارد هرمزگان ضمن ارائه گزارش عملکرد این اداره کل خواستار دقت توجه کلیه دستگاه‌های اجرایی به عمل به ماده ۱۶ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد شد و ابراز امیدواری کرد: با تکیه بر استانداردها و رعایت الزامات مسیر توسعه پایدار کشور هموار گردد و ایمنی وسلامت جامعه تامین شود.
در ادامه ۴ درخواست اداره کل استاندارد ازسوی اعضای شورای استاندارد استان مورد بررسی و  مصوب گردید.در این مراسم از تولید کنندگان برتر در زمینه رعایت استانداردها،و تدوینگران استانداردهای ملی و بین المللی تجليل و قدردانی شد.
   
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها