به مناسبت هفته  تربیت بدنی و ورزش برگزار شد

آموزش مینی گلف در پارک جهانگردی



به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش آموزش مینی گلف در پارک جهانگردی بندرعباس بر گزار شد.

 

به گزارش صبح ساحل، بیژن شبانکاره رئیس هیات گلف هرمزگان گفت : آموزش مینی گلف به مناسبت هفته تربیت بدنی در بندرعباس در محل مجموعه زمین های مینی گلف پارک جهانگردی با حضور جمعی از شهروندان برگزار شد.
وی بیان داشت: امیدوارم این حرکت پسندیده مستمر باشد چرا که تا کنون آموزش های بسیاری از مدارس در همین زمین ها  برگزار شده است. شبانکاره افزود: به زودی مسابقات کشوری مینی گلف را پیش رو داریم که  محل تمرین اعضای تیم زمین های پارک جهانگردی و پارک دباغیان می باشد .


دیدار رئيس هيات گلف هرمزگان با رئيس هيات حاجی آباد
رئيس هيات گلف شهرستان جاجي آباد در دیدار با رئیس هیات گلف هرمزگان گفت: توسعه ورزش دانش آموزی و دانشجويی از اهداف هيات شهرستان است.
به گزارش صبح ساحل،  اميرحسين حسن زاده رئيس هيات گلف شهرستان حاجی آباد در حاشيه بازديد از زيرساخت های ميني گلف شهرستان که با حضور رئيس هيات گلف استان برگزار شد گفت: توسعه ورزش گلف و گسترش آن بين دانش آموزان و دانشجويان آينده گلف را تضمين مي کند.
وی ضمن تاکيد بر اهميت ورزش در سلامتی و افزايش نشاط در بين خانواده ها افزود: توسعه ورزش در ميان گروه های سنی مختلف اين مهم را تضمين می نمايد.
رئيس هيات گلف شهرستان جاجي آباد بيان کرد: از مهمترين اهداف ما گسترش اين ورزش از طريق توسعه زيرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری است.
حس زاده تصريح کرد: از جمله فعاليت های هيات شهرستان راه اندازی مدارس گلف جهت شناسايی استعدادهای شهرستان و توسعه اين ورزش در شهرستان است و همچنين تشکيل تيم هايی در بخش بانوان و آقايان می باشد.
بيژن شبانکاره رئيس هيات گلف استان و عضو هيات رئيسه مينی گلف کشور نيز بيان کرد: شهرستان حاجی آباد در مدت کوتاهی که از تاسيس هيات شهرستانی در آن می گذرد پيشرفت های چشم گيری داشته است و فراتر از انتظار عمل کرده است و  اميدواريم ساير هيات های شهرستانی  نيز از اين هيات الگو برداری نموده و به گسترش اين ورزش در استان کمک نمايند.
وی در پايان ضمن تقدير از رئيس هيات گلف شهرستان جاجی آباد گفت: توسعه و رشد ورزش در جامعه نشاط و پويايي جامعه را تضمين و باعث کاهش آسيب های اجتماعی می شود.

  

آموزش مینی گلف در پارک جهانگردی

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها