افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی در بندرعباس



مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی خلیج فارس بندرعباس روز پنجشنبه با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور و استاندار هرمزگان افتتاح شد.

    

به گزارش صبح ساحل، رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از این مرکز گفت: این مرکز به عنوان تسهیلگر برنامه های اشتغال زایی، کارآفرینی و توانمندسازی محرومان استان فعالیت می کند.

جلیل تراهی افزود: تاکنون مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی خلیج فارس به ۲۵۷ مددجوی متقاضی راه‌اندازی کسب و کار در استان مشاوره شغلی و هدایت شغلی  و ۱۵۷نفر نیز آموزش های عمومی، مهارتی، فنی و تخصصی ارائه کرده است.

وی بیان داشت: تامین مکان کسب و کار برای ۲۰ نفر و همچنین تامین تجهیزات و ماشین آلات به منظور راه‌اندازی کسب و کار برای ۲۰۰ نفر از طریق انعقاد تفاهم نامه با بانک مهر ایران و اعطای تسهیلات قرض الحسنه از دیگر خدمات این مرکز بوده است.

رییس کمیته امداد هرمزگان اظهارداشت: مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی خلیج فارس، شناسایی و تعامل با بانوان کارآفرین حرفه ای استان و تسهیل ورود آنان به پروژه راهبری شغلی، ارائه خدمات بازاریابی ، برندینگ، فروش و غیره را نیز در دستورکار دارد.

    

منبع:ایرنا

منتشر شده: 1
علی
۲۹ مهر ۱۴۰۰
احسنت
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها