استاندار هرمزگان در جشنواره فرهنگی ورزشی پارالمپیک ویژه جانبازان و معلولین هرمزگان

ورزشکاران ملی پوش و جانباز، تجلیل شدند



 به گزارش صبح ساحل، جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه جانبازان و معلولان استان هرمزگان به مناسبت هفته پارالمپیک و تربیت بدنی و ورزش در سالن جانبازان هیات باحضور استاندار هرمزگان، محمود رضا امیاری، مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان، عطا ناوکی مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران، ابراهیم حسن نژاد سرپرست اداره کل بهزیستی استان،  ورزشکاران و خانواده های جانبازان و معلولین برگزارشد.

    

 رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان استان هرمزگان در این آیین ارتقای مشارکت در فعالیت‌های ورزشی، معرفی استعدادها، ایجاد شادی و نشاط برای ورزشکاران جانباز  و معلولین از اهداف این جشنواره دانست.
احمد مرادی افزود: در این جشنواره ورزشکارران جانباز و معلول در رشته های دارت، فوتبال دستی، تنیس روی میز ، بسکتبال بطور نمادین باهم رقابت کردند.

وی اظهارکرد: در برگزاری این جشنواره ادارات کل  ورزش و جوانان هرمزگان، بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهزیستی همکاری و مشارکت کردند.

 رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان  هرمزگان گفت: استان هرمزگان معلولان مستعد و توانمندی بویژه در حوزه ورزش دارد که تاکنون به افتخارات زیادی در میادین بین المللی از جمله مسابقات آسیایی، جهانی وامسال در مسابقات پارالمپیک 2020 توکیو برای نخستین بار اسلام جاهدی دررشته پاراکانو شرکت کرد.

مرادی بیان کرد: باوجود اینکه زیرساخت ها برای ورزش این قشر توانمند و مستعد بسیار ضعیف است ودرمرکز استان تنها یک سالن به جانبازان ومعلولین اختصاص دارد که از نطر سرمایشی مشکل دارد ودرشهرستان میناب نیزدارای یک سالن و در سایر شهرستان ها فاقد سالن هستیم. دربندرعباس از سوی اداره کل راه وشهر سازی استان زمین برای ساخت مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین اختصاص یافت که ردیف اعتباری برای آن تخصیص داده نشده و بلا استفاده مانده است. با این حال جانبازان و معلولان، استان در مسابقات بین المللی و کشوری، افتخار آفرینی می‌کنند. در سالهای اخیر هیات استان درگروه ج در جایگاه سوم وچهارم قرار گرفته است.
در ادامه امیاری مدیرکل ورزش وجوانان استان هرمزگان باتبریک هفته پارالمپیک، تربیت بدنی وورش اظهار داشت: جانبازان بارشادت واز خود گذشتگی در طول هشت سال دفاع مقدس، در میادین ورزشی و بین المللی و پارالمپیک توکیو 2020 نیز افتخارآفرینی کردند و پرچم پر افتخار کشورمان را در توکیو برافراشته کردند.
در پایان این آیین از ورزشکاران ملی پوش و جانباز با اهدای تندیس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

ورزشکاران ملی پوش و جانباز، تجلیل شدند

ورزشکاران ملی پوش و جانباز، تجلیل شدند

ورزشکاران ملی پوش و جانباز، تجلیل شدند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها