فرماندار شهرستان:

امسال اعتباری برابر با 1 میلیارد تومان تسهیلات ایجاد شغل در قشم جذب شد



فرماندار قشم گفت: امسال اعتباری برابر با ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شغل در قشم جذب شد که این مبلغ پس از پرداخت قابل افزایش است.

به گزارش صبح ساحل، «علیرضا نصری»، فرماندار قشم روز شنبه در بازدید سرزده از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قشم گفت: این تسهیلات برای ایجاد مشاغل خانگی و کارگاهی در ۲ مدل مستقل و پشتیبان پرداخت می‌شود. وی ادامه داد: این تسهیلات برای هر فرد از ۲۰۰ میلیون تا یک میلیارد ریال قابل پرداخت است.

فرماندار قشم اضافه کرد: فعالان مشاغل خانگی که به صورت پشتیبان، کارگاه‌های تولیدی راه اندازی کردند تا سقف ۲۰ میلیارد ریال می‌توانند تسهیلات دریافت کنند. وی اظهار کرد: کسب و کارهای خانگی به آن دسته از فعالیت‌هایی اطلاق می‌شود که در قالب یک طرح کسب وکار توسط فرد یا اعضای یک خانواده در فضای مسکونی شکل می‌گیرد.

نصری افزود: این طرح‌ها باید بدون مزاحمت و ایجاد اخلال در آرامش واحدهای مسکونی همجوار ایجاد و منجر به تولید کالاهای قابل عرضه در بازار شود. وی ادامه داد: تسهیلات به متقاضیانی پرداخت می‌شود که طرح شغلی خود را منطبق بر ظرفیت‌ها و اولویت‌های استان هرمزگان ارائه کنند و مورد تایید دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد.

فرماندار قشم خاطرنشان کرد: متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند به سامانه مشاغل خانگی به نشانی mkh.mcls.gov.ir مراجعه کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها