توديع و معارفه سرپرست شهرداری منطقه يک بندرعباس



آيين تودیع و معارفه سرپرست شهرداری منطقه يک بندرعباس  امروز دوشنبه سوم  آبان ماه برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، بندر عباس مهدي نوباني شهردار بندر عباس در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات مهدي رنجبري سرپرست سابق ،جوادچشم‌براه را به عنوان سرپرست و مدير اين منطقه معرفي كرد.
وي گفت : اعتماد فرصتي است براي خدمت در راه خدا و مردم شهر بندر عباس قدر شناس مديران خدمتگزار هستند،روحيه  جهادي و تلاش و كوشش هميشه ثمر بخش و پاسخ گوي مردم  است و مديران شهري بايد از اینکه فرصتی به انها  داده ميشود استفاده كنند و خود را به معني واقعي خدمتگزار مردم بدانند.
 شهردار بندر عباس در رابطه با اولویتهای کاری در منطقه يك و شهر بندر عباس  اظهار داشت: خدمت رسانی به مردم، استفاده از همکاری و خدمات سایر دستگاه های شهر در جهت خدمات رسانی ، منظر و مبلمان شهری و جذب اعتبارات و افزایش مشارکت مردمی ؛جذب سرمایه گذاری و شایسته سالاری و استفاده از نیروهای متخصص شهرداری از مهمترین اولویتهای کاری مي باشد.
وی در پایان افزود: توجه به تدبير و خرد جمعي ،استفاده از خرد جمعي، شفاف سازي و سالم سازي و تكريم ارباب رجوع بايد جز اصول و در دستور كار همه همكاران باشد.
 وي خاطر نشان كرد : امیدوارم زمان مسئولیت خود  را مغتنم بدانيم و از هيچ كوششي دريغ نكنيم  تا از فرصتها به خوبي بهره كافي را ببريم و  خدمات و نام نیکی از خود بر جا بگذارم.
در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات مهدي رنجبري ،جواد چشم‌براه به عنوان مدير و سرپرست جدید شهرداري منطقه يك معرفی شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها