جریمه 300میلیونی برای عرضه‌کننده مرغ خارج از شبکه در حاجی آباد



 معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: عرضه کننده خارج از شبکه تامین مرغ گوشتی در حاجی آباد به پرداخت سه میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

به گزارش صبح ساحل، عبدالرضا پیروی منش در تشریح این خبر افزود: پرونده تخلف برای یک واحد مرغداری به علت عرضه خارج از شبکه مرغ در شهرستان حاجی آباد در شهرستان حاجی آباد تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.


وی، میزان عرضه خارج از شبکه مرغ در مرغداری یادشده بیش از ۱۰ هزار کیلوگرم اعلام کرد.


معاون بازرسی و حمایت از مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با اشاره به نظارت مستمر بر تولید، تامین و توزیع مرغ از سوی بازرسان این سازمان اظهار کرد: این پرونده‌ تخلف در راستای نظارت بر تولید و توزیع مرغ تشکیل و برابر قانون به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه برای رسیدگی  و صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
پیروی منش ضمن اخطار به فعالان این حوزه که مبادرت به تخلف در عرضه مرغ می‌کنند، اعلام کرد: با هرگونه تخلف به شدت برخورد خواهد شد.


وی در پایان از عموم شهروندان هرمزگان تقاضا کرد تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، نداشتن قیمت، صادر نکردن فاکتور ، احتکار و غیره مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها