نماینده مردم هرمزگان در مجلس:

اهمیت بخش خصوصی در رونق اقتصاد بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود



نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: در برهه کنونی که مشکلات اقتصادی دنیا را تحت الشعاع قرار داده است اهمیت بخش خصوصی و نقش آن در رونق اقتصاد بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
 
به گزارش صبح ساحل، احمد مرادی در دیدار با ریاست اتاق بازرگانی هرمزگان اظهار کرد: با توجه به شعار سال که تکیه اصلی آن بر رفع موانع تولید است اما متاسفانه مسیر تولید در هرمزگان علی رغم ظرفیت های طلایی این استان هموار نیست.
وی افزود: بانک ها از یک سو  و قوانین و بخشنامه های مخل کننده از سویی دیگر تولیدکنندگان را در تنگنا قرار داده است.
مرادی با بیان اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس جایگاه واقعی خود را در استان به خوبی پیدا کرده است، از تلاش های بی وقفه ریاست اتاق بازرگانی بندرعباس در راستای شکوفایی اقتصادی استان تقدیر کرد.
وی افزود: میزان تاثیرگذاری اتاق بازرگانی هرمزگان در برهه کنونی قابل مقایسه با دوره های قبلی نیست و اینکه اتاق بازرگانی بندرعباس مورد وفاق و اعتماد بخش دولتی و بخش خصوصی است.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:  استفاده از ظرفیت های طلایی و تجاری استان هرمزگان نباید در پوشش بخشنامه ها و قوانین دست پاگیر مورد غفلت واقع شود.
رییس اتاق بازرگانی هرمزگان نیز در ادامه این نشست، بیان کرد: خوشبختانه اتاق توانسته است در این مدت یک سال و نیم دستاوردهای بسیار خوبی در بخش های مختلف داشته باشد.
محمدرضا صفا بیان کرد: ما امروز در بسیاری از بخش ها دارای رتبه و جایگاه استانی و ملی هستیم که این مهم جز با همت و همراهی مسوولان و تلاش مجدانه و پیگیری های بخش های مختلف اتاق محقق نمی شد.
وی افزود: اتاق بازرگانی هرمزگان با تقویت بخش های مختلف خود و با تشکیل کمیسیون های متعدد توانسته است مشکلات و موانع بخش خصوصی را در حد قابل توجهی با حمایت و همکاری مسوولان برطرف سازد که امید است این رویه همچنان ادامه یابد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها