کشف محموله گازوئیل قاچاق در آب‌های خلیج فارس



فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۶۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز‌های آبی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش صبح ساحل، «سردار دهکی»، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۶۲۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مرز‌های آبی استان هرمزگان خبر داد و گفت: مرزبانان در یک عملیاتی منسجم در سواحل کرگان، دو فروند شناور را توقیف و ۶ عدد مشک ماری شکل حاوی ۳۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

سردارحسین دهکی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان افزود: با توجه به پیامد‌های مخرب و تاثیرگذار پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور، مرزبانان نیروی انتظامی در راستای مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و برخورد قاطع با باند‌ها و شبکه‌های سازمان یافته قاچاق کالا و ارز به صورت ویژه در دستور کار مرزبانان قرارگرفت.

او افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی، مراقبت‌های ویژه و با تلاش شبانه روزی و فعالیت بی وقفه تعدادی از قاچاقچیان سوخت را شناسایی کردند.

سردار دهکی گفت: مرزبانان در یک عملیاتی منسجم در سواحل کرگان، دو فروند شناور را توقیف و ۶ عدد مشک ماری شکل حاوی ۳۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان به عملیات غافلگیرانه مرزبانان قشم در مقابله با قاچاقچیان اشاره کرد و  افزود: در این عملیات یک فروند موتور لنج متخلف حامل ۲۶۵ هزار لیتر گازوئیل توقیف شد.

او گفت: در مجموع دو عملیات در آب‌های میناب و قشم، ۶۲۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال کشف و ۲۱ متهم دستگیر شدند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها