رئیس هیات گلف هرمزگان خبر داد:

اولین حضور بانوان هرمزگانی در رقابت های گلف قهرمانی کشور



بیژن شبانکاره رئیس هیات گلف هرمزگان از حضور اولین تیم بانوان هرمزگانی در رقابت های قهرمانی گلف کشور خبر داد.

       

به گزارش صبح ساحل، عضو هیئت رئیسه مینی گلف کشور گفت: مسابقات قهرمانی گلف کشور در رده سنی بزرگسالان هشتم آبان ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می شود.
شبانکاره بیان داشت: نکته ای که این رقابت ها را با سایر مسابقه ها متمایز می کند، اولین حضور بانوان هرمزگانی در رشته گلف و در رده سنی بزرگسالان می باشد.
رئیس هیات گلف هرمزگان گفت: این تیم با حضور دو بازیکن و یک سرپرست در این رقابت ها شرکت خواهند کرد. این مقام مسئول تصریح کرد: اعضای تیم  بانوان هرمزگان را  فرشته براهیمی و سمیرا خوارزمی تشکیل می دهند و سرپرستی تیم را نیز خانم ریحانه طبیب زاده بر عهده دارد.
شبانکاره در پایان در رابطه با امکانات هیات گلف گفت: از لحاظ امکانات در پایین ترین سطح نسبت به سایر استان ها قرار داریم و این امر به دلیل نداشتن زیر ساخت کافی در استان می باشد.
وی افزود: گلف در هرمزگان کمتر از سه سال از تاسیس آن می گذرد و در این مدت فعالیت های زیادی از جمله ساخت زمین های مینی گلف در نقاط مختلف استان و راه اندازی هیات های شهرستانی و تربیت مربی و تشکیل تیم ها و مسابقات مختلف انجام شده است.
رئیس هیات گلف ادامه داد: پیرو درخواست های مکرر هیات جهت تکمیل ساخت زمین رنج گلف مجموعه خلیج فارس در آخرین دیداری که با مدیرکل ورزش و جوانان استان داشتیم ایشان، قول مساعد داد که نسبت به تکمیل این مجموعه حمایت های بیشتری صورت گیرد.
شبانکاره اظهارداشت :تیم های گلف به دلیل نداشتن امکانات کافی در سواحل شهرستان بندرعباس و پارک های سطح شهر اقدام به تمرین نموده اند.
لازم به ذکر است پیش از این تیم نونهالان در بخش بانوان در رقابت های استعدادهای برتر کشور شرکت نموده که با توجه به اولین حضور در آن رقابت ها با اختلاف اندک نسبت به سایر استان ها در جایگاه برتر  قرار گرفتند.

  

اولین حضور بانوان هرمزگانی در رقابت های گلف قهرمانی کشور

اولین حضور بانوان هرمزگانی در رقابت های گلف قهرمانی کشور

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها