خط و نشان دوستی برای مدیران فراری از انتقاد؛

هرکس بخواهد با اصحاب رسانه برخورد کند عذر او را می‌خواهم



استاندار هرمزگان گفت: «هر دستگاه یا مدیری بخواهد به خاطر انتقاد سازنده رسانه‌ها برای آن‌ها مانع تراشی کند عذر آن مدیر را می‌خواهم».

     

به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»، استاندار هرمزگان جمعه 7 آبان ماه در پایان سفر یک روزه خود به شهرستان میناب در دیدار با اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان میناب پس از شندیدن درد دل و مشکلات آن‌ها اظهار کرد: «رسانه یکی از اقشاری است که راه خدمت مسئولان به مردم را هموار می‌کند» .
دوستی با بیان اینکه تا می‌توانید برای حل مشکلات مردم و کمک به مسئولان از آن‌ها انتقاد کنید، افزود:«ما آمده‌ایم به مردم خدمت کنیم نه اینکه با کوچک‌ترین انتقاد بخواهیم مانع فعالیت رسانه‌ها وخبرنگاران شویم».
استاندار هرمزگان در واکنش به شکایت یک دستگاه‌اجرایی از خبرنگار میناب گفت:«تا زمانی که من در این استان مسئولیت دارم اجازه نخواهم داد که مدیر یا دستگاهی به خاطر انتقاد سازنده خبرنگاران، موانعی را بر سر راه فعالیت آن‌ها ایجاد کند. اگر چنین باشد عذر آن مدیر را می‌خواهم».
دوستی عنوان کرد: «توجه به مشکلات رسانه‌های شهرستان میناب را در محور برنامه‌های خود قرار می‌دهم. در این راستا هر کمکی که بتواند مشکلات آن‌ها را رفع کند، انجام خواهیم داد».

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها