به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی؛

۵۰ بسته حمایتی در کیش توزیع شد



فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش گفت: به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی ۵۰ بسته حمایتی و معیشتی بین خانواده‌های دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ پاسدار محمد میرزاده»، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش گفت: این بسته ها دارای اقلام معیشتی و نوشت‌افزار بودند که از سوی خیران جامعه بسیج و در قالب طرح شهید سلیمانی جمع‌آوری شده است. وی اضافه کرد: حمایت از دانش آموزان نیازمند برای ادامه تحصیلی یکی از اهداف بسیج مستضعفان بوده که همه ساله در مناسبت های مختلف کمک هایی جمع‌آوری و در اختیار آنان قرار می گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش با بیان اینکه از هشتم تا ۱۴ آبان به مناسبت سالروز شهادت چند تن از دانش آموزان مقابل دانشگاه تهران در سال ۱۳۵۷ هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده است افزود: در این هفته از دانش اموزان جشنواره سردار شهی حاج قاسم سلیمانی تجلیل می شود. وی اضافه کرد: نشست روشنگری با موضوع استکبار ستیزی و افول آمریکا (بیانه گام دوم انقلاب، مسابقه عکاسی و نقاشی با موضوع حمایت از تولید ملی توس دانش آموزان از دیگر برنامه های هفته بسیج دانش آموزی در این جزیره است.

پاسدار میرزاده یادآور شد: دانش‌آموزان امروز با تاسی از نوجوانان دوران دفاع مقدس پیشگام فعالیت‌های جهادی و انقلابی هستند که نمونه آن در مبارزه با ویروس کرونا نمود داشت و امروز دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه می‌درخشند و حضوری مؤثر دارند. وی اظهار داشت: یکی از مخاطبان اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان هستند و رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان و نوجوانان نگاه امیدوارانه دارند و باید تربیت نسلی با انگیزه، با نشاط و کارآزموده مورد توجه جدی قرار گیرد. فرمانده سپاه ناحیه مقاومت کیش افزود: استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و زورگویی از روحیات برجسته ملت ایران در طول تاریخ انقلاب اسلامی است و مردم ایران با روحیه عاشورایی همواره در تاریخ ماندگار شده‌اند و باید این روحیه به نسل جوان و نوجوان به خوبی تبیین شود.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها