مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس:

حفظ و تکریم نیروی انسانی از واجبات است



نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه اجرایی مرتبط با جامعه کارگری و مسئولان واحدهای همیاری کارکنان پالایشگاه نفت ستاره با حضور «هادی ابراهیمی»، مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، «علی رئوفی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، «محمدعلی دادور»، مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس و برخی مسئولان هرمزگان صبح امروز برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، محمدعلی دادور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در ابتدای نشست با بیان اینکه  پالایشگاه نفت گازی، خوراکش نفت گازی است، گفت: میعانات گازی همراه گاز از چاه خارج می‌شود که باید از آن استفاده کرد و این پالایشگاه روزانه میعانات گازی را استفاده می‌کند. یکی دیگر از مسائل حائز اهمیت این است که صادرات میعانات گازی از سایر بسیار ارزان‌تر است.
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس تولید بنزین در کشور  را ۱۰۵ میلیون لیتر در روز عنوان کرد.
این مقام مسئول با بیان اینکه حفظ سرمایه انسانی یکی از واجبات است، اضافه کرد: به همین علت چارت این پالایشگاه توجه به حفظ نیروی انسانی است. بسیاری از کارشناسان به ما در این امر کمک کردند که بتوانیم پیشرفت چشم‌گیری در این این زمینه داشته باشیم. از طرفی برای اینکه بتوانیم به خانواده همکاران‌مان و خودشان احترام بگذاریم با دانشگاه تهران نیز قراردادی منعقد کردیم که در راستای حفظ این نیروها تلاش کنیم. 
محمدعلی دادور، میانگین سنی نیروهای انسانی این پالایشگاه را ۳۲سال اعلام کرد.
 
در پایان آیین تکریم و احکام همیار کارکنان شرکت‌های بزرگ هرمزگان با حضور مسئولان انجام شد. همچنین آیین رونمایی از کتاب روابط کار و قانون کار نشریه خانواده  نفت ستاره خلیج فارس انجام شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها