دبیر شورای مواد مخدر:

جامعه کارگری، بیشتر در معرض اعتیاد قرار دارند 



نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه اجرایی مرتبط با جامعه کارگری و مسئولان واحدهای همیاری کارکنان پالایشگاه نفت ستاره با حضور «هادی ابراهیمی»، مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، «علی رئوفی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، «محمدعلی دادور»، مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس و برخی مسئولان هرمزگان صبح امروز برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، فرهادی‌نیا، دبیر شورای مواد مخدر در این نشست گفت: یک گرفتاری بزرگ و فرابحرانی در کشور ما به وجود آمده است. در سال ۱۳۹۳ با کمک سازمان مبارزه با مواد مخدر، شیوع شناسی در محیط‌های آموزشی و کاری انجام شد که میانگین اعتیاد کشوری ۲۳.۹۸ درصد در جامعه کارگری است و بیشترین آن مربوط به سیستان بلوچستان بود. در استان هرمزگان نیز ۲۹درصد مثبت شد.
فرهادی‌نیا اضافه کرد: در اداره کار و رفاه اجتماعی با کمک مبارزه با مواد مخدر، سازمان همیار کارکنان ایجاد شد و پیگیری‌های بسیاری خوبی انجام شد.
دبیر شورای مواد مخدر گفت: بسیاری از زندانیان استان نیز از حمل‌کنندگان موادمخدر، قاچاقچیان مواد مخدر و غیره هستند. باید یک بازنگری در موضوعات اجتماعی شود. 
وی افزود: ۵۰۰ کارتن خواب از سطح استان جمع‌آوری شد که به همت دادور، مدیر عامل شرکت نفت ستاره توانستیم هزینه محل نگهداری و درمان معتادین را تامین کنیم.  
به گفته فرهادی‌نیا، سن اعتیاد به شدت کاهش یافته و مسئولان باید با تمام توان در این زمینه کمک‌رسانی کنند.
 
در پایان آیین تکریم و احکام همیار کارکنان شرکت‌های بزرگ هرمزگان با حضور مسئولان انجام شد. همچنین آیین رونمایی از کتاب روابط کار و قانون کار نشریه خانواده  نفت ستاره خلیج فارس انجام شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها