معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

کارکنان را در جهت احساس مسئولیت تشویق کنیم



نشست هم‌اندیشی مدیران دستگاه اجرایی مرتبط با جامعه کارگری و مسئولان واحدهای همیاری کارکنان پالایشگاه نفت ستاره با حضور «هادی ابراهیمی»، مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، «علی رئوفی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، «محمدعلی دادور»، مدیر عامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس و برخی مسئولان هرمزگان صبح امروز برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، علی رئوفی، معاون سیاسی و امنیت اجتماعی استانداری هرمزگان: اگر بتوانیم کارکنان را به حدی تشویق کنیم که احساس مسئولیت سرلوحه آنان قرار بگیرد، آنگونه به جامعه‌ای موفق دست می‌یابیم.
رئوفی اضافه کرد: با الگو قراردادن انبیا و امامان دین در توجه به نقش خانواده و اهمیت دادن به زنان، می‌توانیم به جامعه‌ی اسلامی و موفق برسیم.
وی افزود: مدیران باید به بخش‌های مختلف سرکشی کنند و به نیروهای کار خود توجه داشته باشند و ارتباط قوی‌ای با آنان داشته باشند.
به گفته رئوفی، مدیری موفق است که همواره نگاه ویژه‌ای به کارکنان‌اش داشته باشد.
وی با اشاره به جلسه‌ی خود با دوستی، استاندار هرمزگان اضافه کرد: درحال حاضر، مشکل استان آب است که باید تمام مسئولان مربوطه در رفع آن تلاش کنند.
در پایان آیین تکریم و احکام همیار کارکنان شرکت‌های بزرگ هرمزگان با حضور مسئولان انجام شد. همچنین آیین رونمایی از کتاب روابط کار و قانون کار نشریه خانواده  نفت ستاره خلیج فارس انجام شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها