دلار وارد کانال 29 هزار تومان شد



در بازار ارز و طلای امروز قیمت طلا و قیمت سبر مدار صعود قرار گرفتند. قیمت دلار هم وارد کانال 29 هزار تومان شد.
 
  
به گزارش صبح ساحل،  قیمت دلار در انتهای معاملات دیروز بر روی  28 هزار و 620 تومان قرار داشت.  قیمت دلار در ابتدای معاملات بازار ارز  امروز  به 28 هزار و 880 تومان رسید و در نیمه معاملات بازار امروز دلار وارد کانال 29 هزار تومان شد و رکورد جدید را به ثبت رساند. 

قیمت درهم به 7هزار و 900 تومان رسید

قیمت درهم  امروز همزمان با افزایش قیمت دلار گران شد.  درهم روز گدشته با 7 هزار و 810 تومان به کار خود پایان داد و اما در بازار ارز امروز  90 تومان بالا رفت. قیمت درهم امروز به 7هزار و 900 تومان رسید. 

 با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد 29 هزار تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار ثابت بود. 

قیمت سکه و طلا بر مدار صعود

بازار جهانی طلا امروز بعد از چند روز افت قیمت بالاخره بر مدار رشد قرار گرفت. قیمت اونس طلا امروز عزم خود را جزم کرد تا مرز حساس هزار و 800 دلار برسد اما  در نهایت در یک قدمی 1800 دلار ایستاد.

قیمت اونس طلا امروز 1795 دلار بود. قیمت طلا در بازار داخلی هم امروز گران شد. این فلز زرد رنگ امروز 12 هزار و 900 تومان بر ارزش خود افزود و با 1 میلیون و 247 هزار و 600 تومان  خرید و فروش شد.

قیمت سکه که روز گذشته از مرز 12 میلیون و 500 هزار تومان عقب نشینی کرده بود در بازار امروز بار دیگر بالای این مرز قرار گرفت. قیمت سکه در بازار امروز 140 هزار تومان افزایش را تجربه کرد. قیمت سکه امروز 12 میلیون و 625 هزار تومان رسید.  با احتساب قیمت29 هزار  تومان برای دلار اندازه قیمت واقعی سکه 12 میلیون و 255 هزار تومان بود  و حباب قیمتی سکه 3.02 درصد به دست می‌آمد. 

اظهارات گروسی درباره برجام

 رافائل گروسی رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سازمان ملل متحد در مصاحبه‌ای با پرس تی‌وی، گفت که  مذاکرات بسیار سازنده با مقامات ایرانی در چارچوب سفر  به جمهوری اسلامی ایران داشته است. رافائل گروسی  گفت: ما یک روز طولانی گفتگو و مذاکره با مقامات ایرانی داشته‌ایم. 

گروسی در ادامه در مورد خروج آمریکا از برجام گفت: از نظر تعهدات آژانس، آژانس صلاحیتی در قبال تصمیم سیاسی یک کشور برای ماندن یا خروج از توافق نداشته و ندارد؛ بنابراین در این زمینه کاری که ما می‌کنیم، راستی‌آزمایی پایبندی یا عدم پایبندی به بندهای  هسته‌ای برجام بود و این همان کاری است که ما به انجام آن می‌ پردازیم .

 

منبع:اقتصادنیوز

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها