گروه ساختمانی سی بام اسپانسر تیم فوتسال پرواز بندرعباس شد



تیم فوتسال پرواز بندرعباس یکی از پرافتخارآفرین ترین تیم فوتسال در بندرعباس است که در حال حاضر گروه ساختمانی سی بام اسپانسرینگ این تیم های برتر کشوری را بر عهده گرفته است.

     

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتسال بندرعباس از سال  1383 در جهت کسب مقام عالی برای بندرعباس و تربیت و تبدیل بازیکن های مبتدی به بازیکنانی حرفه ای و اعزام آنها به تیم های برتر کشوری شروع به فعالیت نمود.

تیم پرواز بندرعباس در حال حاضر نائب قهرمانی لیگ یک بزرگسال استان هرمزگان است و با وجود کسب مقامهای عالی استانی و تمام تواناییهایی که این تیم دارد، هیچ حمایتی از سمت نهادهای دولتی و خصوصی از این تیم صورت نگرفته است.

از دیگر افتخارات تیم پرواز بندرعباس می‌تواند به کسب مقام قهرمانی مجتمعی شهرستان و صعود به لیگ استانی در سال جاری، شرکت در مسابقات لیگ نونهالان تیم پرواز در استان هرمزگان ، اعزام تیم رده جوانان فوتسال در لیگ یک کشوری ( مسابقات در شاهرود )، اعزام تیم رده جوانان فوتسال به امیدهای زیرگروه کشور ، قهرمان امیدهای استان هرمزگان، قهرمان نوجوانان استان، زیرگروه امیدهای کشور و لیگ برتر استان هرمزگان اشاره کرد.

لازم به ذکر است که باشگاه پرواز از سال 1393 تا به الان نیز چندین مقام قهرمانی امیدها و جوانان را کسب کرده و هر سال در لیگ زیرگروه امید کشور و جوانان لیگ یک کشور حضور داشته است؛ دو نفر از جوانان تیم به نام های «محمدرضا هاشمـی و «علی جوذری»  به تیم ملی دعوت شده اند و در حال حاضر در تیم های مطرح در حال بازی هستند.

           

در حال حاضر گروه ساختمانی سی بام ، سرمایه گذار و مجری پروژه های شاخص در سطح استان هرمزگان اسپانسر و حمایت کننده هیئت های ورزشی و باشگاه های آینده دار و فعال استان می‌باشد.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها