۱۰۰ گروه جهادی به مناطق زلزله‌زده فین اعزام شدند



معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: ۱۰۰ گروه جهادی تازه نفس به مناطق زلزله‌زده فین اعزام شده‌اند تا در مأموریت‌های جدید بخصوص در زمینه بازسازی مشارکت کنند.

به گزارش صبح ساحل، «سرهنگ صنعتکاران»، معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: تشکیل گروه‌های جهادی در محلات توانسته بسیاری از نیازهای محرومان را در دل محلات رفع کند و حتی در عرصه‌های استانی و فرااستانی نیز ما از این ظرفیت‌ها بهره گرفته‌ایم. وی با اشاره به حضور گروه‌های جهادی در مناطق مختلف بحرانی کشورمان از جمله به حضور در مناطق سیل زده کارون، سی سخت و مناطق زلزله‌زده فین بندرعباس، خاطرنشان کرد: در دل محلات نیز شاهد تلاش برای رفع محرومیت‌ها هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: در محلات بسیجیان در حوزه تأمین امنیت محله نیز کارهای خوبی انجام داده‌اند و قرارگاه‌های تحول محلات حتی در زمان بروز بحران نیز توان و ظرفیت امداد رسانی را نیز دارند.

صنعتکاران ادامه داد: در بلایا و بحران‌ها نیز این قرارگاه‌های تحول محلات پای کار حل مشکلات مردم هستند و این بروزآوری آموزش‌ها و تجهیزات و مأموریت‌ها یکی از مولفه‌های مهم قدرت و توان این تیم‌های جهادی برآمده از قرارگاه‌های تحول محلات است. وی بیان کرد: ۱۰۰ گروه جهادی تازه نفس جدید نیز ساماندهی شده و به مناطق زلزله زده اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد (ع) اضافه کرد: بسیج به عنوان زاده انقلاب و برآمده از حاکمیت وظیفه دارد که در همه سختی‌ها کنار مردم باشد و از همان آغازین لحظات زلزله، گروه‌های جهادی توانمند و خودکفا در گام اول وارد عمل شدند.

سرهنگ صنعتکاران با بیان این که در عرصه کمک‌های اولیه، بسیج سازندگی، ارزیابی خسارات، گروه‌های پزشکی شاهد حضور گروه‌های جهادی در صحنه هستیم، عنوان کرد: قدرت تاب آوری گروه‌های جهادی بسیار بالاست و جوانان با جدیت و استمرار در صحنه حضور دارند و همین مولفه سبب شده بتوانیم خدمات مناسبی از این ناحیه به مردم ارائه دهیم.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها