لیگ برتر فوتسال بانوان کشور :

بانوان رودانی نخستین پیروزی خود را دشت کردند



تیم فوتسال بانوان رودان در نخستین میزبانی فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه های بانوان کشور به پیروزی دست یافت.

     

به گزارش صبح ساحل، تیم فوتسال بانوان رودان پس از سه شکست ، موفق شد  در اولین میزبانی در فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان کشور مقابل تیم چیپس کامل مشهد به پیروزی دست پیدا کند.
در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال بانوان ایران تیم  هیات  فوتبال رودان شش بریک و با هتریک فریده رهی تیم چیپس کامل مشهد را از پیش رو برداشت.
رودانی ها از اواسط نیمه اول بازی را در دست گرفتند و با دو گل نگین مسجدی و فریده رهی پیش افتادند تا نیمه نخست با همین دو گل به سود رودان به  پایان برسد.
با شروع نیمه دوم باز هم هیات فوتبال رودان بود که توپ و میدان را به دست گرفت و با ثمر رساندن چهار گل که  دیگر که فریده رهی ، مهسا عرب و نرگس مرادی زدند شش بر یک پیروز این بازی شدند. تنها گل تیم چیپس مشهد را زهرا محمدزاده زد. با این نتیجه تیم  هیات  فوتبال رودان با یک پله صعود در مکان ششم جدول رده‌بندی جای گرفت. در این گروه تیم پالایش نفت آبادان با ۱۳ امتیاز صدرنشین است. تیم بوتا پارس ایرانیان با ۸ امتیاز در مکان دوم ایستاده است و فرهان ملارد با ۷ امتیاز سوم است. در گروه دوم تیم پیکان تهران با ۱۵ امتیاز، نصر فردیس با ۱۰ امتیاز، ملی حفاری اهواز با شش امتیاز و تفاضل گل بهتر سوم است.

    

بانوان رودانی نخستین پیروزی خود را دشت کردند

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها