نشست مشترک مدیر کل پست استان و مدیر کل کمیته امداد هرمزگان



مدیر کل کمیته امداد استان در نشست مشترک با مدیر کل پست استان هرمزگان در راستای فعالیت های مشترک فی مابین پست و کمیته امداد دیدار و گفت‌وگو کرد.
به گزارش صبح ساحل، «عبداله عبدلی»، مدیر کل پست استان هرمزگان در این نشست که روز جاری مصادف با ششم آذرماه جاری در محل اداره کل پست استان برگزار گردید، ضمن تشکر از حضور مدیر کل کمیته امداد استان و معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد در مجموعه پست، با تشریح ظرفیت های شبکه پستی، در خصوص ارائه خدمات به کمیته امداد در سطح استان توسط واحدهای پستی، اعلام امادگی کرد. وی با اشاره به مزیت های استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در پست افزود: سرویس های متنوع پست و استفاده از ظرفیت ها ی آن سبب افزایش بهره وری و تسریع در تحقق اهداف این نهاد خواهد بود. مدیر کل پست استان هرمزگان با اشاره به زیرساختها و سامانه های متعددی که شرکت ملی پست در جهت اشتغال زایی و بازاریابی ایجاد نموده، آمادگی مجموعه پست را اعلام و افزود: ضرورت دارد تا کارشناسان پست و کمیته امداد طی نشستی خدمات قابل ارائه را احصاء و بسترسازی لازم به منظور امضاء تفاهم نامه مشترک فی مابین کمیته امداد و پست استان را فراهم نمایند.
«جلیل تراهی»، مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان نیز ضمن تشکر از مدیر کل و مجموعه پست استان به جهت اجرای برخی خدمات کمیته امداد توسط پست، به اهمیت استفاده از خدمات پستی در اجرای بسیاری از فعالیت های جاری کمیته امداد استان اشاره و منافع استفاده از این خدمات را در اقتصادی‌تر کردن خدمات و کاهش مراجعات مخاطبین و جامعه هدف این نهاد قابل توجه دانست.
مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه گفت: امیدوارم خدمات و ثواب این نشست برای همه ما و نیز مجموعه پست استان هرمزگان که پیشگام همکاری در ارائه خدمات امداد به مخاطبین مؤثر بوده در ثواب ارائه خدمت به ایتام،سالمندان، زنان سرپرست خانوار و جامعه هدف کمیته امداد شریک باشند.
تراهی در این نشست که  احمد پایان، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان نیز حضور داشت با اشاره به اینکه کمیته امداد به زودی 36 خدمت را غیر حضوری به جامعه هدف ارائه می نماید، استفاده از کامل ترین و جامع ترین بانک اطلاعات کد پستی ده رقمی را بسیار مناسب خواند و تأکید کرد: تمامی افرادی که از خدمات کمیته امداد استفاده می کنند، جزء دهک های پایین جامعه هستند و دسترسی به این افراد صرفا از طریق کد پستی محل سکونت و شماره تلفن سرپرست خانوار امکان پذیر است.
تراهی ابراز امیدواری کرد: مجموعه پست استان با این حرکت ارزنده خود، گامی مثبت در جهت تعامل و همکاری با این نهاد برداشته و این نهاد در ارائه خدمت به مخاطبین و جامعه هدف از خدمات مؤثر این مجموعه بهره مند شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها