سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان در آیین افتتاحیه اتحادیه تولیدگان و صادرکنندگان آبزیان تاکید کرد؛

هیچ ارگانی حق گرفتن استعلام فرا قانونی ندارد



سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: هیچ فرد و ارگانی حق گرفتن استعلام فرا قانونی از کارفرما و سرمایه‌گذار  ندارد.
به گزارش صبح ساحل، «علی فیروزی»، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان که در آیین افتتاحیه اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان آبزیان استان سخن می‌گفت با تاکید بر اینکه همه استعلامات باید بر طبق قانون انجام گیرد گفت :بروکراسی های و استعلامات  زاید حذف شود تا سرمایه گذار بتواند بدون دغدغه در استان مشغول فعالیت شود.
وی توسعه پایدار در تمام بخش ها به ویژه در حوزه اقتصاد در دستان بخش خصوصی عنوان کرد و ادامه داد: با افزایش و روی کار آمدن   بخش های  خصوصی فعال باید جشن گرفت چرا که نشان‌دهنده کاهش  آمار بیکاری و فقر است. فیروزی بخش شیلات و آبزیان را از مهم ترین بخش های فعال و مهم کشور دانست و ادامه داد: همواره بخش دولتی همگام با بخش خصوصی است و تا چرخه اقتصاد به سرعت بچرخد.
   هیچ ارگانی حق گرفتن استعلام غیر قانونی ندارد
مهرداد بازرگان رییس اتحادیه آبزیان استان هرمزگان در این مراسم  گفت: در حال حاضر  در ۸ هزار هکتار  مزرعه  حدود  ۲۵ هزار تن  تولید  میگو پرورشی  داریم که امید است با پیگیری‌ها و تلاش‌های در حال انجام در آینده  نزدیک شاهد رسیدن سطح زیر کشت به حدود ۱۲ هزار هکتار باشیم.  وی از چشم انداز برای ۵۰ هزار هکتار در این زمینه  مطالبی بیان کرد  و افزود:   اکنون حدود ۶ هزار  تن  پرورش  ماهی در قفس داریم که   در ظرف ۴ سال آینده به ۵۰ هزار تن خواهد رسید.   بازرگان  چشم انداز تولید   ۲۰۰ هزار تن ماهی پرورش قفس در ساحل استان ذکر کرد.
این مقام مسوول  در زمینه پرورش آبزیان دریایی پرورش میگو، پرورش ماهی در دریا یا قفس و همچنین پرورش ماهیان گرمابی مثل  پرورش ماهیان خاویاری در مقیاس پایین در شمال هرمزگان مطالبی بیان کرد که  بخش خصوصی درحال فعالیت های خوبی است. وی افزود :  رونق پرورش میگو و ماهی در قفس هرمزگان زمینه ساز ایجاد فرصت های جدید شغلی در مناطق ساحلی، افزایش تولید و ارز آوری برای کشور خواهد شد.
گفتنی است  اتحادیه  تولیدگان و صادرکنندگان آبزیان هرمزگان با همت اتاق بازرگانی استان در  زیربنای ۲۷۰ متر مربع   با هزینه ۲۰ میلیاردی  تجهیز شده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها