اختصاص ۲ میلیون دلار سهمیه پیله‌وری به هرمزگان



معاون امور بازرگانی وتوسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: در آذرماه امسال ۲ میلیون دلار سهمیه پیله وری به استان اختصاص یافت.

 

به گزارش صبح ساحل، محمد عباسی افزود: بنا به درخواست سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در راستای افزایش سهمیه پیله وری، موضوع در کارگروه ماده (۱۲) قانون ساماندهی مبادلات مرزی مطرح و با افزایش سهمیه یادشده به پیله وران و همچنین حسب مصوبه کارگروه یادشده شناور نمودن سهمیه پیله وری در سطح استان موافقت شد.
وی بیان داشت: در سال گذشته نیز ۲۰ میلیون دلار سهمیه ارزی واردات پیله وران هرمزگان از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت به گمرکات ابلاغ شد.
عباسی ابرازداشت: طبق ماده ۲۰ قانون مقررات صادرات و واردات، دارندگان کارت پیله وری می‌توانند نسبت به صادرات کالاهایی که صادرات آن‌ها مجاز بوده، به کشورهای همسایه صادر و در قبال آن کالاهای مجاز و مورد نیاز را وارد کشور کنند.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان اظهارداشت: واردات کالاهای اساسی و مورد نیاز کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و باتوجه به ظرفیت‌های مرزی موجود، استان هرمزگان در محقق شدن این مهم نقش بسزایی ایفا می‌کند.
عباسی ادامه داد: این اقدام با هدف رونق صادرات و واردات توسط پیله وران استان هرمزگان درنظر گرفته شده است.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها