لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور 

خلیج فارس میناب و فولاد هرمزگان امتیازات را تقسیم کردند 



در هفته دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور دو تیم هرمزگانی خلیج فارس میناب و فولاد  به دیدار هم رفتند. 
 
به گزارش صبح ساحل، در هفته دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور دو تیم هرمزگانی خلیج فارس میناب و فولاد در ورزشگاه شهید امینی میناب با هم به رقابت پرداختند. 
در نیمه نخست این دیدار شاگردان نادر غله بانی در تیم  فولاد هرمزگان موفق شدند با تک گلی که علی فرح بخش  به ثمر رساند با برتری به رختکن بروند. 
در نیمه دوم شاگردان حمید ناصری در تیم خلیج فارس میناب بازی روان تری به نمایش گذاشتند و موفق شدند تک گل خورده را جبران کنند. گل مساوی را برای خلیج فارس میناب مصطفی عموری زد. این بازی در پایان نود دقیقه یک یک مساوی به پایان رسید و دو تیم هرمزگانی امتیازات را در هفته دوم تقسیم کردند. 
تیم فوتبال هرنگ جوان بستک دیگر نماینده هرمزگان در هفته دوم لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور در بستک موفق شد دو بر یک تیم  شایان دیزل کوار فارس را شکست دهد. در گروه‌ بندی مرحله نخست فصل جدید لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور  تیم‌ های فولاد،  هرنگ جوان بستک و خلیج فارس میناب سه نماینده هرمزگان در گروه پنجم با  تیم‌ های عقاب شیراز، پرسپولیس شیراز، شایان دیزل فارس، صنعت ابریشم اصفهان، تاراز چادگان، یزد لوله، نماینده یزد، اتحاد نیک شهر سیستان و بلوچستان، عرفان اقتدار کیش و شهید زحمتکشان جیرفت هم گروه هستند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها