پارک‌های جزیره هرمز برای اسکان مسافران تجهیز می‌شود



مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان گفت: مصوبات سفر کمیسیون امور فرهنگی مجلس و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به جزیره هرمز پیگیری شد.

  

به گزارش صبح ساحل، سهراب بناوند افزود: بعدازظهر روز گذشته نشستی با حضور امام‌جمعه، شهردار، اعضای شورای اسلامی جزیره هرمز و معاون صنایع‌دستی اداره کل برای پیگیری مصوبات سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس و وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و همچنین بررسی مسائل و مشکلات  سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در جزیره هرمز  برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های این اداره کل راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع‌دستی است، عنوان کرد: به همین منظور عملیات اجرایی بازارچه صنایع‌دستی هرمز به‌زودی آغاز می‌شود.

او بابیان اینکه گردشگری هدفمند در جزیره هرمز باید فرهنگ‌سازی شود، اظهار کرد: با همکاری شهرداری جزیره هرمز پارک‌های جزیره تجهیز می‌شود تا مسافران به‌جای اسکان در سواحل و کوه‌ها در این پارکها اسکان یابند.

بناوند ادامه داد: تجهیز پارک‌ها توسط شهرداری علاوه بر حفظ شئونات و شعائر اسلامی، در راستای محیط‌زیست و حیات‌وحش جزیره هرمز انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان تصریح کرد: ساماندهی سه‌چرخه‌های مسافربر، برپایی فرش خاکی در قلعه پرتغالی‌های جزیره هرمز، برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، ساماندهی ایستگاه‌های گردشگری هرمز و مشکل برق مجموعه آرین از دیگر مسائل و مشکلات حوزه‌های مرتبط با این اداره کل بود که در این نشست بررسی شد.

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها