به مناسبت سالروز گرامیداشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح جاسک برگزار شد



در سالروز گرامیداشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح شهرستان بندر راهبردی جاسک با حضور در منطقه دوم دریایی ولایت صبحگاه مشترکی را برگزار کردند.
به گزارش صبح ساحل،در این صحبگاه مشترک که به مناسبت سالروز گرامیداشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد دیگر یگان های نیروهای مسلح شهرستان از جمله  نیروی دریایی سپاه پاسداران ، دریابانی ، پدافند هوایی ارتش و نیروی انتظامی و مسئولان دیگر حضور یافتند تا این روز را از نزدیک به دریا دلان منطقه دوم دریایی ولایت تبریک عرض کنند.
«امیر محرابی»، فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت در این صبحگاه بیان داشت : نیروی دریایی همواره از دیرباز نقش بسزایی در رشد و شکوفایی انقلاب اسلامی داشته است. وی افزود : نیروی دریایی از همان ابتدا انقلاب و با فرا رسیدن جنگ تحمیلی از همان روز های ابتدایی جنگ درگیر شد و توانست چنان ضربه ی مهلکی به پیکره رژیم بعث عراق وارد کند که تا انتهای دفاع مقدس نتوانستند در بحث دریایی از جای خود بلند شوند همچنین نیروی دریایی راهبردی در دوران بعد از دفاع مقدس نیز توانست با ایجاد امنیت در دریا ها و مرز های آبی کشور آرامش را ایجاد کند .
در ادامه این مراسم سپس محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک ضمن عرض تبریک سالروز گرامیداشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خدمت فرماندهان و کارکنان منطقه دوم دریایی ولایت مستقر در جاسک خاطر نشان کرد : نیروی دریایی راهبردی جز اولین یگان های بوده که در صحنه جنگ حاضر شده و انجام عملیاتی هایی چون اشکان ، شهید صفری و مروارید و... توانست ماشین جنگی عراق را متوقف کند و همچنین نیروی دریایی توانست با قدرت اقتصاد عراق را منهدم کند به طوریکه سکوهای نفتی البکر والعمیه بعد از جنگ هم نتوانست به حالت قبل برگردد.
نماینده عالی دولت در شهرستان جاسک یادآور شد : نیروی دریایی توانست چنان ضربه ای به نیروی دریایی رژیم بعث وارد کند که حتی آنها با تمامی پشتیبانی های خارجی نتوانستند تا سالها بعد ازجنگ سروسامان بگیرد امروز نیروی دریایی یک نیروی راهبردی و یک نیروی ملی است که در عرصه بین‌المللی می تازد امروزه الحمدالله بازدارندگی بسیار قوی دارد که این هم به برکت خون شهدایی بود که در عملیات های مرواید و اشکان و ۲۵ عملیاتی که نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران در طول هشت سال دفاع مقدس داشت .
لازم‌ به ذکر است در حاشیه این مراسم از کارکنان پایور نمونه - کارکنان خانواده معظم شهداء - بازنشستگان پایور و همچنین کارکنان وظیفه نمونه تقدیر و تشکر به عمل آمد .
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها