در شهرستان بندرعباس برگزار می‌شود 

نخستین دوره المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی تحت عنوان المپیاد سردار دل‌ها



نشست هماهنگی نخستین دوره المپیاد ورزش های آبی ساحلی شهرستان بندرعباس برگزار شد. 
 
به گزارش صبح ساحل،  نخستین دوره المپیاد ورزش های آبی ساحلی تحت عنوان المپیاد سردار دل ها با شعار کاهش آسیب های اجتماعی و نشاط اجتماعی با ورزش در شهرستان بندرعباس برگزار می شود. این جلسه با حضور امین رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس و روسای هیات های ورزشی شهرستان بندرعباس برگزار شد.
امین رئیسی در ابتدا این جلسه گفت: هدف از آغاز این المپیاد پیشبرد ورزش آبی ساحلی شهرستان بندرعباس و کشف استعداد های رشته های مختلف ورزشی و آماده‌سازی ورزشکاران برای حضور در المپیادهای کشوری است. وی بیان داشت : ساحل بندرعباس دارای پتانسیل های زیادی برای برگزاری فعالیت‌های ورزشی است و ما می خواهیم توجه مردم را به سمت رشته های مختلف ورزشی جذب کنیم.
رئیسی  گفت : ایجاد نشاط اجتماعی با ورزش و کاهش آسیب‌های اجتماعی از مهمترین دلایل برگزاری این المپیاد است. رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بندرعباس در پایان افزود: المپیاد آبی ساحلی شهرستان بندرعباس در ۲۰ رشته ورزشی از اوایل دی ماه سال جاری آغاز و تا اوایل بهمن ماه ادامه دارد.در پایان این جلسه روسای هیات های ورزشی شهرستان بندرعباس نطقه نظرات خود را اعلام کردند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها