۳ فوتی مشکوک با تزریق آمپول در سیرجان



مرگ سه شهروند در شهرستان سیرجان استان کرمان در روزهای اخیر به دنبال تزریق آمپول درحالی خبرساز بوده که فوت دو تن از آن‌ها در یک درمانگاه خصوصی به علت تزریق تائید شده است.

به گزارش صبح ساحل، مرگ سه شهروند در سیرجان استان کرمان طی روزهای اخیر به دنبال تزریق آمپول در حالی خبرساز بوده که فوت دو تن در یک درمانگاه خصوصی به علت تزریق تأیید شده است. طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر مرگ دو شهروند در سیرجان به دنبال تزریق آمپولی با نام «سفتریاکسون» آن هم هردو در یک درمانگاه خصوصی با فاصله زمانی چندروزه بازتاب داشته است. افراد جان باخته در این درمانگاه جوانی حدود ۳۶ ساله و نیز خانمی ۵۵ ساله معرفی شده‌اند.

سید محمد رضوی، رئیس نظام پزشکی سیرجان، مرگ دو تن در درمانگاه خصوصی را تأیید کرد. وی ادامه داد: پس از تزریق آمپول ویتامین c و آمپول "سفتریاکسون" این دو بیمار جان خود را از دست داده‌اند. رضوی افزود: در پی جان باختن این دو شهروند یکی از خانواده‌ها شکایت کرده و شکایت این خانواده با حضور کارشناسان در حال بررسی است. وی گفت: طی بخشنامه‌ای به مراکز درمانی تا اطلاع بعدی از تزریق داروی "سفتریاکسون" در تمامی مراکز درمانی به جز بیمارستان‌ها خودداری می‌شود و فقط در صورت نیاز این آمپول در بیمارستان‌ها و با نظر پزشک تزریق خواهد شد.

بر اساس اطلاعات کسب شده پنجشنبه گذشته نیز یکی از شهروندان با هدف ایمپلنت دندان در مطب یکی از دندان پزشکان سیرجان دقایقی پس از تزریق آمپول بی حسی جان خود را از دست می‌دهد. در حالی که بعضی منابع غیررسمی در فضای مجازی علت فوت این شهروند را نیز تزریق آمپول گمانه زنی می‌کردند، پزشکان متولی اعلام کرده‌اند علت فوت این فرد حدود ۶۵ ساله مربوط به آمپول تزریقی نبوده بلکه این فرد دچار سکته مغزی شده است. بر اساس گزارش‌ها فرزندان این مرحوم نیز اجازه کالبد شکافی را برای بررسی بیشتر ندادند و با پذیرفتن نظر پزشکان درباره علت مرگ، روز گذشته فرد متوفی را تشییع کردند و به خاک سپردند.

منبع: ایرنا

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها