چهارمین رویداد استان‌آپ در هرمزگان برگزار می‌شود



چهارمین رویداد «استان‌آپ» به همت صندوق نوآوری و شکوفایی و با مشارکت پارک علم و فناوری هرمزگان در این استان برگزار می‌شود.

به گزارش صبح ساحل، فراخوان شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر در استان هرمزگان به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه با مشارکت سایر سرمایه‌گذاران در قالب رویداد «استان‌آپ» منتشر شد. این رویداد با مشارکت پارک علم و فناوری، صندوق پژوهش و فناوری، دانشگاه‌ها، اتاق بازرگانی و بازیگران اکوسیستم نوآوری استان هرمزگان برگزار خواهد شد و فرصت مناسبی برای حضور دانشجویان، دانش‌آموختگان، اعضای هیات علمی‌ دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، تیم‌ها و هسته‌های فناور، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها، شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش بنیان و گروه‌های صاحب ایده در سطح هرمزگان است تا ایده‌های فناورانه خود را مطرح کنند و برای تجاری‌سازی آنها اقدامات لازم انجام شود.

رویداد «استان‌آپ» شامل برگزاری دو رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی» و «پیوند» است که در حال حاضر از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف رساندن ایده‌های فناورانه به سرمایه برگزار شده و قرار است در ۳۱ استان کشور دنبال شود. در رویداد «دوشنبه‌های استارت‌آپی»، صندوق نوآوری با مدل «هم‌سرمایه‌گذاری» و با معرفی طرح‌های استارت‌آپی موفق در کنار صاحبان ایده و سرمایه‌گذاران است. در این مدل صندوق در سود و زیان طرح‌های فناورانه شریک خواهد شد.

در سلسله رویدادهای «پیوند» نیز صندوق نوآوری و شکوفایی به دنبال شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های استارت‌آپی جذاب و توانمند و معرفی آن‌ها به شتابدهنده‌ها (اعم از دانش‌بنیان یا غیر دانش‌بنیان) است. ضمن اینکه بخشی از هزینه‌های شتابدهی کسب و کارهای نوپا نیز به طور بلاعوض از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی تامین می‌شود. به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، به همین منظور صندوق نوآوری قصد دارد چهارمین رویداد «استان‌آپ» را در استان هرمزگان با هدف بسترسازی جهت ایجاد کسب و کارهای فناورانه، شناسایی شرکت‌های نوپا، دانش‌بنیان و گروه‌های صاحب ایده در سطح استان، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر به منظور سرمایه‌گذاری جسورانه، برگزاری دوره‌های آموزشی برای تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها، بهم‌رسانی تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها به شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران و برگزاری پنل گفت‌وگو و برنامه انتقال تجربه برگزار کند.

بر این اساس، علاقه‌مندان جهت حضور در استان‌آپ هرمزگان می‌توانند تا تاریخ ۲ دی ماه سال جاری برای آشنایی با رویداد و ثبت‌نام در آن به لینک https://www.inif.ir/web/startup-market مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۶۰۸۸۶۰۹-۰۲۱ تماس بگیرند.پیشتر دو رویداد «استان‌آپ» در استان‌های کرمان و قزوین برگزار شد و طی آن جمعا ۳۱ استارت‌آپ به بیان ویژگی‌های محصول، مدل کسب‌وکار و نیازهای سرمایه‌گذاری خود پرداختند. در رویداد استان‌آپ کرمان ۶ تیم موفق به جذب سرمایه شدند و تلاش کارگزار صندوق نوآوری و نیز تیم‌های فناور حاضر در این دو رویداد برای جذب سرمایه همچنان ادامه دارد. 

سومین رویداد «استان‌آپ» نیز به زودی در استان سمنان با مشارکت بازیگران اکوسیستم نوآوری در این استان برگزار می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها