«حسن ماندگاری»، سرپرست اداره کل حراست استانداری شد



استاندار هرمزگان طی مراسمی از مدیر کل حراست سابق استانداری تکریم کرد و از حسن ماندگاری، سرپرست جدید اداره کل حراست استانداری را معارفه نمود.
به گزارش صبح ساحل، «مهدی دوستی»،استاندار هرمزگان در آیین تکریم «عباس ماژین»، مدیر کل حراست سابق استانداری و معارفه «حسن ماندگاری»، سرپرست جدید اداره کل حراست استانداری با بیان اینکه اولویت مجموعه حراست باید بر پیشگیری از فساد باشد، گفت: انجام این رسالت خطیر، امر بسیار مهمی است و تقویت این بستر با توجه به تاکید رئیس جمهوری محترم مبنی بر مبارزه با فساد و تقویت خدمات رسانی سالم به مردم اهمیت زیادی دارد و معتقدم با فساد نیز باید برخورد جدی شود.
استاندار هرمزگان با قدردانی از زحمات مدیرکل سابق به جهت اقدامات گذشته وی و همچنین همراهی در سفرهای شهرستانی جمعه ها که از سحرگاه، مجموعه دولت در استان را جهت پیگیری و رفع مشکلات مردم همراهی می کرد، اضافه کرد: هرمزگان با توجه به اینکه مزیت های اقتصادی، ویژه و خاص دارد نیازمند نظارت همه جانبه است و باید با اصلاحات فرایندی سازمان از حقوق بین المال صیانت شود و به گونه ای برنامه ریزی شود که امکان تخلف و انحراف وجود نداشته باشد. 
دوستی با اشاره  اینکه به عنوان نماینده دولت در برخورد با فساد بدون توجه به گرایش سیاسی اقدام شود، تصریح کرد: ضمن پیشگیری و برخورد با فساد باید مرز ظریف صیانت از بیت المال و حفظ آبروی مردم نیز رعایت شود.  وی چرخش در مناصب مدیریتی را امری طبیعی عنوان کرد و گفت: امروز ما در این مسند تکیه زده ایم و فردا شخص دیگری خدمتگزار مردم خواهد بود بنابر این همه باید برای رفع و پیگیری مشکلات مردم و خدمت به خلق تلاش کنیم.
 در این مراسم حسن ماندگاری از نیروی‌های توانمند هرمزگان با سابقه بیش از دو دهه کار در حراست به عنوان سرپرست اداره کل حراست استانداری معرفی و از زحمات عباس ماژین قدردانی شد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها