استاندار هرمزگان:

با افراد مفسد برخورد می‌شود



استاندار هرمزگان بر برخورد قاطع با مفسدان فعال در این استان فارغ از دیدگاه‌ها و گرایش‌های سیاسی خبر داد.

           

به گزارش صبح ساحل،  مهدی دوستی ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه برخی معاونان استاندار اظهار داشت: مجموعه حراست استانداری نقش سیاست‌گذاری ضد فساد را برعهده دارد. 

وی افزود: نقش مجموعه حراست در سلامت اقتصادی و مالی مجموعه استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بسیار مهم است. 

استاندار هرمزگان گفت: هرمزگان استانی غنی از مزیت‌ها و فرصت‌های متنوع اقتصادی است که از مدیرکل جدید حراست انتظار دارم نسبت به اصلاحات فرایندی برای جلوگیری همه جانبه از فساد اقدام کند. 

وی تصریح کرد: انجام این رسالت خطیر، امر بسیار مهمی است و تقویت این بستر با توجه به تاکید رئیس جمهوری مبنی بر مبارزه با فساد و تقویت خدمات‌رسانی سالم به مردم اهمیت زیادی دارد و معتقدم با فساد نیز باید برخورد جدی شود.

دوستی با اشاره اینکه به عنوان نماینده دولت در برخورد با فساد بدون توجه به گرایش سیاسی اقدام خواهد کرد گفت: ضمن پیشگیری و برخورد با فساد باید مرز ظریف صیانت از بیت‌المال و حفظ آبروی مردم نیز رعایت شود. 

وی چرخش در مناصب مدیریتی را امری طبیعی عنوان کرد و گفت: امروز ما در این مسند تکیه زده‌ایم و فردا شخص دیگری خدمتگزار مردم خواهد بود بنابر این همه باید برای رفع و پیگیری مشکلات مردم و خدمت به خلق تلاش کنیم.

     

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها