با حضور ۴۵ داور و کمک داور برگزار شد 

کلاس دانش افزایی داوران لیگ برتر فوتبال هرمزگان



کلاس دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال هرمزگان برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل،  کلاس دانش افزایی داوران فوتبال هرمزگان با حضور ۴۵ داور در محل سالن آموزش هفت تیر بندرعباس برگزار شد.
اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت: پس از پایان یافتن نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال هرمزگان کمیته داوران به منظور بررسی دانش افزایی داوران و مور قوانین جدید داوری فوتبال کلاس دانش افزایی را برگزار کرد. 
وی بیان داشت:  تدریس این کلاس را عبدالمجید معماری مدرس جوان و رسمی فدراسیون فوتبال بر عهده داشتند که داوران و کمک داوران حاضر در این کلاس مشکلات به وجود آمده در نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال هرمزگان را مورد بررسی قرار دادند تا نیم فصل دوم را با کمترین اشتباه به پایان ببرند.
اصغر معماری دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت : در این کلاس علاوه بر مرور قوانین و دانش افزایی از داوران ویدئو تست هم گرفته شد و به نفرات برتر هدایایی از سوی کمیته داوران اهد شد. وی اظهار داشت: کار خوبی  که کمیته داوران در این کلاس انجام داده بود دعوت از ۸ داور بانو فوتبال استان که در کشور قضاوت می کنند بود تا بانوان هم از این کلاس دانش افزایی بهره کامل را ببرند.
اختتامیه این کلاس با حضور قاسم رنجبریان ریئس هیات فوتبال هرمزگان و علیرضا صفا عضو کمیته داوران و مدرس رسمی آمادگی جسمانی فدراسیون فوتبال و محمود رئیسی رئیس کمیته داوران استان انجام شد که ریئس هیات فوتبال گفت: حمایت های خودمان را از کمیته داوران انجام خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد گه حق داوران ما در کشور از بین برود.
رئیس هیات فوتبال هرمزگان بیان داشت: به زودی ریئس کمیته و ریئس دپارتمان داوری استان به تهران خواهند رفت و با ریئس کمیته و ریئس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال جلساتی برگزار خواهند کرد.
عبدالمجید معماری مدرس و رئیس دپارتمان داوری فوتبال هرمزگان هم گفت: در نیم فصل نخست لیگ برتر داوران و کمک داوران اشتباهات تاثیر گذار کمی داشتند ولی با این وجود باید این کلاس را باید برگزار می کردیم تا اشتباهات نیم فصل نخست در نیم فصل دوم تکرار نشود.
وی بیان داشت: در مدتی که به خاطر کرونا اجازه نداشتیم کلاس های حضوری برگزار کنیم تمامی کلاس به صورت وبینار برگزار کردیم اما کلاس حضوری تاثیرات بیشتری دارد . معماری گفت: تمام سعی و تلاش کمیته و دپارتمان داوری استان این است که تیم ها در مسابقات از داوری کمتر ضرر کنند زیرا در این وضعیت بد اقتصادی واقعا تیم داری سخت است و امیدوارم که داوران در نیم فصل دوم هم کارنامه خوبی از خودشان به جا بگذارند.
در پایان این کلاس دانش افزایی به داوران گواهی شرکت در کلاس اهدا شد.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها