بازدید فرماندهان و کارکنان ناوگروه پاکستان از ناوشکن بومی جماران



فرماندهان و کارکنان ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان با حضور بر عرشه ناوشکن بومی جماران سه شنبه شب از بخشهای این ناوشکن بازدید کردند.

 

به گزارش صبح ساحل، در جریان این بازدید تجهیزات و امکانات بومی ناوشکن جماران، مورد توجه فرماندهان و افسران پاکستانی قرار گرفت.

همچنین شماری از خانواده کارکنان منطقه یکم امامت نداجا با حضور در ناو رزمی نیروی دریایی ارتش پاکستان، از بخشهای مختلف و تجهیزات دریایی این ناو رزمی بازدید کردند.

ناوگروه پاکستان متشکل از سه فروند ناو رزمی آن کشور صبح یکشنبه ۱۴آذرماه جاری در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندرعباس پهلو گرفت.

 پس از انجام تشریفات نظامی، فرمانده این ناوگروه مورد استقبال فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت. این ناوگروه از۱۴ تا ۱۷ آذرماه جاری به مدت چهار روز در بندرعباس حضور دارد.

برنامه های آن حضور در گلزار شهدا، دیدار با فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، استاندار هرمزگان و نماینده ولی فقیه در استان، برگزاری مسابقه های ورزشی و قرآنی در نهایت به هنگام خروج از لنگرگاه تمرین رزم دریایی بین نیروی دریایی ارتش و پاکستان است.

درسال جاری این دومین سفر نیروی ارتش پاکستان به بندرعباس است،۱۴ تا ۱۷ فروردین سال جاری ناوگروه پاکستان به بندرعباس سفر داشت.

این سفر با هدف تحکیم روابط نظامی و دیپلماسی ایران و پاکستان صورت گرفته و در مراسم استقبال دومین ناو گروه نیروی دریایی ارتش پاکستان، سفیر این کشور در تهران ، سرتیپ عمران کاشف وابسته نظامی دفاعی ،همچنین جانشین فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی کشورمان حضور داشتند.

  •  
  •  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها