توقیف 52هزار متر تور منوفلامنت در آب‌های کیش



فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش از توقیف 52 هزار و 347 متر تورمنوفلامنت و 15 فروند شناور متخلف در آب های کیش خبرداد.
 
به گزارش صبح ساحل، ستوان "ساسان درویشی " با اعلام اين خبر گفت: ماموران پایگاه دریابانی کیش حین گشت زنی در آبهای جزیره کیش، موفق به كشف 52 هزار و 347 متر تور غيرمجاز منوفلامنت صيادي غيرمجاز و توقیف 15 فروند شناور متخلف شدند.
وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی دریابانی حراست از آب های سرزمینی و انضباط بخشی به شناورهای موجود در حوزه استحفاظی مربوطه است تصریح کرد: گشت های دریابانی ویژه کیش در صورت برخورد با هر گونه تخلف در این حوزه با متخلفان برخورد کرده و موارد را به اداره شیلات اعلام می کند.
ساسان درویشی حضور محسوس، نامحسوس مستمرگشت های دریادلان فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش و حمایت مردم بویژه بومیان جزیره را نقطه قوت این موفقیت ها عنوان کرد.
فرمانده ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی کیش در پایان خاطر نشان کرد: با توجه به حضور شناورهای صیادی بنادر اطراف در آب های سرزمینی جزیره کیش و استفاده از تورها و روش های غیرمجاز صید دریابانی کیش به درخواست صیادان و اداره محیط زیست جزیره کیش با اینگونه شناورها برخورد کرده و پس از توقیف و طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده آن ها را به مراجع قضایی تحویل می دهد.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها