مدیرعامل شرکت کومار:

هیچ پرداخت معوقه‌ای در ایستگاه پمپاژ پساب بندرعباس وجود ندارد



مدیرعامل شرکت کومار درباره صدای مردم مبنی بر « اعتراض کارگران نسبت به عدم پرداخت حقوق معوقه‌شان» واکنش نشان داد و گفت: « هیچ پرداخت معوقه‌ای در ایستگاه پمپاژ پساب بندرعباس وجود ندارد و کارگران برای پرداخت حقوق آبان ماه تجمع کرده بودند که تا ظهر (29 آذرماه) پرداخت شده‌است».

به گزارش صبح ساحل، «اردشیر طهرانی‌زاده»، مدیرعامل شرکت کومار با اشاره به سابقه‌ی عمرانی این شرکت در زمینه‌های مختلف از جمله صنعت آب‌وفاضلاب است، گفت:« این شرکت با سابقه‌ی عمرانی 45 سال، افتخارات بسیاری در پروژه‌ها در کشور کسب نموده است. در زمینه‌ی آب‌وفاضلاب از استهلال آب گرفته تا تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب، شبکه‌های جمع‌آوری و انتقال فاضلاب، خطوط انتقال آب، ایستگاه‌های پمپاژ، آب‌شیرین‌کن‌ها، سابقه ی زیادی دارد و درحال حاضر هم پروژه‌های بسیاری در این صنعت در حال اجراء دارد و یکی از شرکت های مورد تایید شرکت مهندسی آب و فاضلاب و وزارت نیرو است».

مدیرعامل شرکت کومار با بیان اینکه در پروژه‌های این شرکت در سطح کشور بالغ بر 2هزار نفر پرسنل درحال فعالیت هستند، اضافه کرد:«  یکی از استراتژی‌های اصلی شرکت کومار این است که حقوق پرسنل و کارگران به موقع پرداخت شود، علی رغم اینکه در برخی طرح‌های عمرانی مشاهده می‌شود پرداخت‌ مطالبات شرکت دقیق صورت نمی‌گیرد، اما این شرکت همواره تمام تلاش خود را کرده که چنین اتفاقی نیافتد و این موضوع را سرلوحه‌ی خود قرار داده است».

طهرانی‌زاده افزود:« طرح فاضلاب بندرعباس، یکی از طرح‌های قدیمی است و شرکت کومار نیز قراردادهایی دراین باره با شرکت زیرساخت دارد و پروژه‌ی در حال اجرای شرکت کومار، ایستگاه پمپاژ پساب است که حدود  5ماه از راه اندازی آن می‌گذرد. این پروژه با سرعت خوبی درحال اجرا است».

مدیرعامل شرکت کومار گفت:« در اجرای ایستگاه پمپاژ پساب بندرعباس، حمایت‌های بسیاری از جانب شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج‌فارس در زمینه‌ی تامین منابع مالی، مسائل منطقه‌ای از جمله؛ مجوزها و پیگیری‌های مورد نیاز صورت گرفته‌است. همچنین این شرکت با کمبود مصالح از جمله سیمان مواجه شد که با حمایت مدیرعامل شرکت تامین و توسعه زیرساخت خلیج‌فارس و معاونت عمرانی استانداری هرمزگان این کمبود رفع گردید.  طهرانی‌زاده  افزود:« در این پروژه حدود 50 الی 60 پرسنل درحال فعالیت هستند اما با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا 22 بهمن‌ماه میزان نفرات افزایش پیدا می‌کند».

به گفته طهرانی‌زاده صحبت‌های کارگری که درباره ضمانت نگه‌داشتن بخشی از حقوق کارگران مطالبی عنوان کرده بود؛ کاملا کذب است و صحت ندارد و همواره سعی شرکت کومار بر پرداخت به موقع حقوق پرسنل بوده است.

 

   

 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها