در ستاد ملی مدیریت کرونا مطرح شد؛

تقدیر و تجلیل از عمکرد مناسب هرمزگان در رصد اومیکرون در کشور



در ستاد ملی مدیریت کرونا از عملکرد مناسب هرمزگان در رصد و شناسایی بیماران اومیکرون با ساز و کار مناسب آزمایشگاهی تجلیل شد.

به گزارش صبح ساحل، در ستاد ملی مدیریت کرونا از عملکرد مناسب هرمزگان در رصد و شناسایی بیماران اومیکرون با ساز و کار مناسب آزمایشگاهی تقدیر شد.

ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با محوریت کنترل شیوع «اومیکرون» در کشور، ارایه راهکارهای پیشگیری، ارایه گزارش آخرین وضعیت بیماری در جهان، کشور و استانها، بررسی میزان رعایت شیوه نامه های بهداشتی و ارایه برخی پیشنهادات توسط اعضا ستاد برگزار شد.

 

    

این جلسه در تهران به ریاست آیت الله رییسی و در هرمزگان به ریاست دوستی، استاندار هرمزگان، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و رییس دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از اعضا از طریق ویدیو کنفرانس حضور داشتند.

پس از این جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا نیز در استانداری هرمزگان برگزار شد.

 در این نشست با اشاره به افزایش نگران کننده و بحرانی ابتلا به اومیکرون در بسیاری کشورها، بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای راهکارهای پیشگیری تاکید شد. 

معاون وزیر بهداشت نیز با ارایه گزارشی از وضعیت استان ها هرمزگان را دارای سازو کار تشخیصی مناسب جهت شناسایی و رصد بیماران اومیکرون عنوان کرد و بر کنترل بیماری در این استان به دلیل شرایط خاص آن تاکید کرد. 

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها