معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

تمامی مصوبه‌ها جهت مقابله با کرونا لازم الاجرا هستند/ استقبال از تزریق دُز سوم واکسن برای ایمنی در برابر سویه اومیکرون ضروری است



معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: استقبال از تزریق دُز سوم واکسن کرونا برای ایجاد مصونیت و ایمنی در برابر سویه اومیکرون ضروری است.

به گزارش صبح ساحل، «علی رئوفی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان روز شنبه در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، گفت: مرگ های ناشی از کرونا در هرمزگان با کاهش چشمگیری همراه است اما از نظر ابتلا به کرونا، این استان با افزایش جزئی مبتلایان روبرو بوده که رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استقبال از دُز سوم واکسن برای جلوگیری از افزایش مبتلایان و مصونیت در برابر سویه اومیکرون ضروری است. وی با اشاره به شیوع سویه جدید اومیکرون بیان داشت:استفاده از ماسک نقش بسزایی در جلوگیری از گسترش و سرایت این ویروس دارد.

رئوفی ادامه داد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی، شرکت نکردن در تجمع های عمومی و خانوادگی و عادی انگاری نگردن برای پیشگیری از درگیر شدن استان با حجم بالای مبتلایان و بستری های ناشی از کرونا در سویه جدید این ویروس، بسیار حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با تاکید بر اجرای مصوبه‌های ستاد ملی و استانی مدیریت بیماری کرونا خاطرنشان کرد: تمامی مصوبه‌ها جهت مقابله با کرونا لازم الاجرا هستند و دستگاه های اجرایی به صورت ویژه عملیاتی شدن آن را دنبال کنند. رئوفی با قدردانی از تلاش های کادر درمان تصریح کرد: کادر درمان کشور در ۲ سال اخیر تلاش های بسیاری برای کاهش دردهای مردم در دوران کرونا انجام داده اند که قابل تقدیر است و همه موظف به کمک به دانشگاه علوم پزشکی استان برای اجرای ماموریت مهم این مجموعه در امر پیشگیری از بیماری و حفظ سلامت جامعه هستیم.

وی درباره آخرین وضعیت رنگ بندی شهرستان‌های استان نیز گفت: همه شهرستان های هرمزگان به جز شهرستان بستک در وضعیت آبی کرونا به دلیل همراهی بسیار مناسب مردم هرمزگان در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و استقبال از واکسیناسیون عمومی، به‌سر می برند.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها