رضا کمالی زرکانی، در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد هرمزگان:

۲۴ رتبه رشد در شاخص‌های اختصاصی داشته‌ایم



مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان برگزار شد.
 
به گزارش صبح ساحل، مراسم تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با حضور معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد، امام جمعه هرمزگان برگزار شد.
در این مراسم رضا کمالی زرکانی، ضمن آرزوی توفیق برای مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد، گفت: بسیار خرسندم که نیرویی از خود اداره فرهنگ و ارشاد هرمزگان به عنوان مدیرکل برگزیده شده‌است.
وی افزود: از مدیران و مسئولان کشوری خواهشمندیم که نگاه ویژه به نخبگان فرهنگی و هنری داشته‌باشند.
او در ادامه توضیح داد: یکی از موفقیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد این است که توانستیم در ۴ سال گذشته ۲۴ رتبه در شاخص‌های اختصاصی رشد داشته باشیم.
کمالی با اشاره به اهمیت تالار فرهنگی بندرعباس گفت: تالار فرهنگی بندرعباس در معرض تخریب قرار داشت که با پیگیری‌های زیاد توانستیم حکم تخریب آن را برگردانیم.
در ادامه علی رئوفی، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ضمن اشاره به انتقاد اهالی رسانه هرمزگان خطاب به مدیران گفت: از نقد اهالی رسانه ناراحت نشوید چون اهالی رسانه به حل مشکلات کمک می‌کنند.
وی ضمن تشکر از زحمات کمالی زرکانی و تبریک به اسمعیل جهانگیری اظهار کرد: آقای جهانگیری از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد است و امیدواریم بتواند در این راه موفق باشد و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
در ادامه این مراسم محمد عبادی، نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اهمیت فرهنگ در کشور گفت: فرهنگ شاکله کشور را تشکیل می‌دهد و همه حوزه‌ها به یک شاکله فرهنگی نیاز دارد.
وی افزود: تشکیلات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متنوع است و کارهایی که انجام می‌دهند در حوزه دین، فرهنگ، مساجد، قرآن، رسانه و ... است و از این نظر متنوع است.
وی در ادامه از اهتمام و جدیت کمالی زرکانی در زمان سمت خود در اداره فرهنگ و ارشاد تشکر کرد.
 
سید محمد هاشمی، معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد هم در این مراسم گفت: ترجیح ما این است که از بدنه اداره فرهنگ و ارشاد مدیران را انتخاب کنیم و تا زمانی که در اداره فرعنگ و ارشاد نیرویی وجود داشته باشد از بیرون کسی را نمی‌آوریم.
وی در ادامه از تلاش‌های کمالی زرکانی تشکر کرد و برای جهانگیری آرزوی موفقیت کرد.
او در ادامه خطاب به جهانگیری گفت: مهم‌ترین موضوع در اداره فرهنگ و اراشد در حال حاضر نیروی انسانی است و کسی که در این دولت منصوب می‌شوو کار سخت‌تری دارد زیرا نام انقلابی بودن را به دوش می‌کشد.
وی افزود:اگر در این مدت توانستیم تعدادی نیروی انسانی مومن و ارزشی و انقلابی را جذب کنیم و این یک سرمایه برای استان و خدمتی ماندگار است.
هاشمی از جهانگیری خواست تا بر موضوع تربیت نیروی انسانی ارزشی در همه حوزه‌ها تمرکز کند.
وی در ادامه با اشاره به شعار دولت مردمی گفت: هر عرصه‌ای اگر مردم زمامدار آن باشند پیروز می‌شود وگرنه فشل می‌شود.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها