مدیرعامل برق منطقه‌ای استان در نشست با وزیر نیرو مطرح کرد:

تامین برق پایدار و بدون وقفه شبکه‌های انتقال و فوق توزیع در سیل هرمزگان



به گزارش صبح ساحل، «علی اکبر محرابیان»، وزیر نیرو به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور چهارشنبه ۱۵ دی ماه به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده به هرمزگان سفر کرد. او به همراه «جانباز» معاون وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، «کردی» مدیرعامل توانیر، «رخشانی مهر» معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر، «علی اکبر کاظمی» مدیر کل روابط عمومی وزارت نیرو با استاندار و مقامات هرمزگان از مناطق سیل زده میناب و هشتبندی بازدید کرد.‌
در جلسه جمع بندی این سفر، مدیرعامل برق منطقه ای هرمزگان گفت: خسارت ها به زیر ساخت های برق منطقه ای حدود ۳۷ میلیارد تومان بر آورد شده است.
«فرشاد آدینه پور»، مدیرعامل برق منطقه ای هرمزگان با اشاره به عملکرد شرکت برق منطقه ای در خلال سیل و طوفان، گفت: با توجه به آگاهی کسب شده در جلسات برگزار شده توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری و همچنین استقرار ۳۸ اکیپ تعمیراتی و ۱۰ اکیپ مدیریتی در نواحی استان و برطرف کردن حوادث و رخداد های اتفاق افتاده در اسرع وقت، آمادگی قابل قبول و مناسبی شبکه انتقال و فوق توزیع در زمان بحران در پی داشته است. مدیر عامل برق منطقه ای افزود: در شرایط سیل و بارش های چند روز اخیر، تامین برق بدون وقفه و به صورت پایدار انجام گرفته است. 
مدیرعامل برق منطقه ای هرمزگان در این نشست ضمن تشکر از تیم مدیریتی وزارت نیرو به خصوص مقام عالی وزارت و همچنین آقای مهندس کردی مدیر عامل شرکت توانیر بابت پشتیبانی و حمایت هایی که به موقع انجام شد، گفت: در حال حاضر، تخصیص نقدینگی جهت انجام اقدامات فوری در نقاطی که سیلاب و آب بردگی خسارات وارد نموده، مورد درخواست ما است‌.  مدیر عامل برق منطقه ای در پایان گفت: امیدواریم همکاران شرکت با انجام اقدامات فوری در نقاطی که نیاز به اقدام اضطراری دارند تا قبل از بارندگی پیش رو آمادگی لازم ایجاد خواهند نمود تا ان شالله وقفه ای در خدمت رسانی صورت نپذیرد. 
گفتنی است که ورود ۲ سامانه بارشی به هرمزگان طی چهار روز گذشته و ریزش نزدیک به  از ۲۷۰ میلی‌متر باران در میناب  باعث جاری شدن سیل و آبگرفتگی بسیاری از خانه‌ها در شهرستان‌های میناب، رودان و منطقه تخت شده است. سد میناب با ظرفیت ۲۷۰ میلیون متر مکعب بزرگترین سد هرمزگان بوده که ظرفیت این سد از بارندگی‌ها ۲۰ درصد مفید بوده که اکنون به حدود ۱۰۰ درصد رسیده است.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها