معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای:  

با همت راهداران همه محورهای اصلی استان هرمزگان بازگشایی شد



با همت و تلاش راهداران همه محورهای اصلی مسدود شده بر اثر سیل روزهای اخیر استان هرمزگان بازگشایی شد.  
به گزارش صبح ساحل، «خداداد مقبلی»، معاون ساخت و نگهداری راه‌های روستایی و فرعی سازمان به منظور بررسی آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی استان هرمزگان و ارزیابی خسارت های ناشی از بارش ها و سیلاب اخیر از محور های شرق استان هرمزگان و از پل بسیج میناب بازدید کرد. معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان ضمن بررسی میزان خسارت های وارده به ورودی پل بسیج میناب، بر تسریع در عملیات اجرایی بهسازی و ترمیم پل یاد شده قول مساعد داد.
مقبلی در حاشیه بازدید از محورهای شرق هرمزگان خاطر نشان کرد: تمام امکانات راهداری جهت بازگشایی راه های مسدود اصلی، فرعی و روستایی در سطح استان بسیج شدند و در کمترین زمان ممکن راه های شریانی و اصلی و فرعی در شهرستان های درگیر سیل بازگشایی شد.  وی با اشاره به این که در حال حاضر با تلاش‌های شبانه روزی انجام شده کلیه محورهای اصلی باز می باشند افزود: با توجه به شدت بارش ها راه ارتباطی ۳۸۴ روستا در سطح استان هرمزگان مسدود شده بود که به همت اکیپ های راهداری راه ۲۵۹ روستا تاکنون بازگشایی شده است.
مقبلی اضافه کرد: راه روستایی حدود ۱۲۵ روستا در سطح استان هرمزگان مسدود شده است که عمدتا خاکی و صعب العبور هستند و به دلیل فروکش نکردن آب فراوان در این نقاط روند خدمت رسانی با کمک بخش خصوصی، پیمانکاران و سایر نیروهای امدادی تا بازگشایی و رفع انسداد کامل در حال انجام است.
مقبلی یادآور شد: با توجه به این که شهرستان میناب بیشترین  میزان بارش را داشت، به دنبال آن بیشترین خسارت ها به ابنیه فنی و آب شستگی محورهای مواصلاتی نیز در این شهرستان اتفاق افتاده است و همکاران ما با تمامی امکانات و توان ماشین آلات راهداری  در تلاش هستند مسیر های روستایی در کمترین زمان ممکن بازگشایی شوند.
این گزارش می افزاید: بازدید از محور میناب به بشاگرد و ارزیابی نحوه ارائه خدمات در خصوص بازگشایی مسیرهای روستایی شهرستان بشاگرد و تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های لازم جهت رفع انسداد این مسیرها از دیگر برنامه های سفر معاون ساخت و نگهداری  راه های روستایی و فرعی سازمان  به شرق استان هرمزگان بود.
گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، فرماندار ویژه شهرستان میناب و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان، معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی و فرعی سازمان را در این بازدید همراهی کردند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها