مرز مهران همچنان به روی زائران بسته است



فرماندار مهران گفت: با هدف کاهش آمار مبتلایان به کرونا و جلوگیری از ورود سویه جدید اومیکرون، مرز مهران همچنان به روی زائران بسته است.

 
   
به گزارش صبح ساحل، علی ‌عباس شفیعی افزود: بر اساس مصوبه چهارم دی ماه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور،مرز بین المللی مهران از این تاریخ کماکان بسته است و از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و ستاد استانی هیچ گونه ابلاغیه و مصوبه‌ای برای بازگشایی مرز ابلاغ نشده است.

فرماندار مهران گفت: بر اساس مصوبه چهارم دی ماه ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور، مرز مهران همچنان به روی زائران و گردشگران بسته است. 

وی افزود: تاکنون از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونای کشور و ستاد استانی هیچ گونه ابلاغیه و مصوبه‌ای برای بازگشایی مرز ابلاغ نشده است.

فرماندار مهران یادآور شد: اتباع خارجی در صورتی اجازه ورود به کشور از این گذر مرزی را دارند که دارای تست پی. سی. آر و کارت واکسیناسیون باشند. 

شفیعی با تاکید بر اینکه اتباع خارجی که مشکوک باشند عودت داده می‌شوند عنوان کرد: افراد ایرانی نیز که مشکوک به کرونا باشند بر اساس ابلاغیه جدید طرح مراقبت‌های مرزی، مکانی برای قرنطینه آنها در مرز پیش بینی شده است.

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون مرز بین المللی مهران به روی زائران و گردشگران بسته شد و تنها افرادی که دارای ویزای خاص هستند اجازه تردد از این گذر مرزی را دارند. 

  
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها