۳۷ فوتی جدید کرونا در ایران؛ مجموع دوزهای واکسن تزریق شده به ۱۲۳ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۲۰ رسید



وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلاء، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش صبح ساحل، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ دوشنبه ۲۰ دی‌ماه _ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور یک هزار و ۹۳۲ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به شش میلیون و ۲۰۸ هزار و ۳۳۷ نفر رسیده است. از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون شش میلیون و ۵۳ هزار و ۲۴۱ نفر بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۳۱ هزار و ۹۱۵ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند. از شمار مبتلایان شناسایی شده، ۲۹۸ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و یک هزار و ۶۹۲ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار واکسیناسیون کرونا  در کشور، اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار تا امروز _ دوشنبه ۲۰ دی‌ماه _ مجموعاً ۶۰ میلیون و ۱۴۶ هزار و ۵۴۶ نفر دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. تا امروز ۵۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۵۳۵ نفر دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند. همچنین ۱۰ میلیون و ۶۷۵ هزار و ۳۳۹ نفر دوز سوم واکسن را نیز دریافت کرده‌اند.

با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۱۲۳ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۴۲۰ مورد رسید.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها